    From: Gom <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zmiana numerów nadwozia
    Date: Wed, 3 Mar 2010 23:25:05 -0800 (PST)

    On 3 Mar, 20:25, "Jarek S." <p...@g...pl> wrote:
    > Jestem posiadaczem MB 140 w którym są widoczne poprzednie numery nadwozia
    > ale są zaiksowane a obok nowe..... jaki sens ma taka operacja i po co jest
    > robiona? Dodam dla dociekliwych że mam opinie rzeczoznawcy że numery zostały
    > zmienione przez firmę Mercedes oraz dokument to potwierdzający z w/w
    > koncernu.... ale po co?

    Cytat z forum poświęconego innemu modelowi co prawda, ale tej samej
    marki. Autor z tych co wiedzą, co piszą ;)
    "Sprawa jest wbrew pozorom bardzo prosta.
    Ktoś zamówił w fabryce samochód z określoną specyfikacją i go nie
    odebrał (nie ma znaczenia z jakiego powodu). Najwidoczniej zamówiona
    specyfikacja była na tyle nietypowa, że fabryce bardziej się opłacało
    przerobić auto na inną specyfikację, niż sprzedać je komuś z dużym
    upustem. Stąd przerobiony vin.
    Jeśli do nowego vinu jest komplet oryginalnych dokumentów, to nie ma
    problemu."

    http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=9126&postdays=0&p
    ostorder=asc&highlight=vin&start=15

    --