  • From: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zmiana numerów nadwozia
    Date: Thu, 4 Mar 2010 23:07:54 +0100

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3461.000002d8.4b8f9c6b@newsgate.onet.pl...

    > Generalnie od takich aut, żeby najbardziej legalne były, trzeba się
    > trzymać na
    > odległość parasola. Zbyt dużo mogą, chociaż nie muszą, kłopotów narobić.
    > Pierwsza sprawa to sprawa wygody. Wszyscy wożą DR i ubezpieczenie. A przy
    > takim
    > samochodzie trzeba jeszcze wozić teczkę z dokumentami.

    Sam kupiłem auto, które ma nabite nowe numery nadwozia. Jest wydana decyzja
    przez Wydział Komunikacji w sprawie nadania nowych numerów nadwozia (nie ma
    podanej przyczyny takiego stanu rzeczy) i numery nabite są przez Okręgowa
    Stację Kontroli Pojazdów. Nowe numery są nabite na tabliczce znamionowej i
    na nadwoziu. Do tej pory nikt się nie czepiał - ani policja podczas
    kontroli, ani na przeglądach. Dlaczego więc trzeba wozić teczkę z
    dokumentami? Skoro mamy nowy numer nadwozia w DR, to nie powinno być
    problemów - urząd przy rejestracji powinien sprawdzić czy wszystko jest OK.

    Zastanawia mnie fakt, dlaczego nabite są nowe numery. Auto jest dość stare i
    przy zakupie jakoś się tym nie zainteresowałem. Podejrzewam, że przy
    malowaniu nadwozia zostały zamalowane oryginalne numery (w miejscu gdzie
    powinny być numery jest puste miejsce) i stąd potrzeba nabicia nowych - ale
    mogę się mylić.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski