  • 41. Data: 2022-12-21 22:01:57
    Temat: Re: zmiana rozdzielczości ekranu
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-21 o 21:52, Sushi Master pisze:
    > Wed, 21 Dec 2022 20:34:21 +0100, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wysmarował:

    > Ależ dno.
    >

    > SushiMaster

    Oho, obrońca maskotka :D

    --
    animka

  • 42. Data: 2022-12-23 12:25:29
    Od: Kazik <s...@w...pl>

    W dniu 2022-12-21 o 22:01, Animka pisze:

    > Oho, obrońca maskotka :D

    Animko! Przykro mi to powiedzieć ale... zamilcz.
    Przeczytaj ostatnie posty, swoje odpowiedzi... O godność walczy się
    innym językiem. A gdy to zrozumiesz - wróć. Będzie nam Ciebie brakowało.

  • 43. Data: 2022-12-23 19:54:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.12.2022 o 23:08, ąćęłńóśźż pisze:
    > A nie walczysz przypadkiem z upscalingiem telewizora jak Don Kichot z
    > wiatrakami?
    chyba nie, gdyż w linuksie rozdzielczości się zgadzają
    > Czy Twój telewizor ma menu określania co jest źródłem dla konkretnego
    > wejścia (np. sygnał z PC czy sygnał z odtwarzacza)?
    tak i nie. telewizor ma wejścia tyko hdmi (lan, karta sd, wifi, usb się
    nie liczą). Tv ma tryb dedykowany do współpracy z konsolami i PC,
    natomiast tryb się ukatywnia tylko jak jest odpowiedni sygnał. Co to
    znaczy - nie wiem. myślałem ze 100hz, czy nawet więcej -niestety nie. w
    windowsie gdy załącze HDR - uaktywnia się w tv tryb game-hdr. tyle że
    to nic nie daje. zrobiłem urządzenie do pomiaru opóźnien - są na tym
    samym poziomie.

    ToMasz

  • 44. Data: 2022-12-25 14:44:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 23.12.2022 o 12:25, Kazik pisze:

    > Animko! Przykro mi to powiedzieć ale... zamilcz.
    > Przeczytaj ostatnie posty, swoje odpowiedzi... O godność walczy się
    > innym językiem. A gdy to zrozumiesz - wróć. Będzie nam Ciebie brakowało.

    Czy ja weszłam przez omylkę na czyjaś prywatkę?
    Ukryjcie chłopcy sobie tę prywatę tylko dla siebie i nie wchodźcie na
    grupy publiczne.
    Nie wszyscy chcą Was czytać.

    --
    animka

  • 45. Data: 2022-12-25 22:45:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Czy ja weszłam przez omylkę na czyjaś prywatkę?

    BIORĄC POD UWAGĘ to co napisałaś w temacie - tak. OBojętnie czy jesteś
    samcem/samicą, przedstawicielem dowolnej rasy ludzkiej czy wyznania -
    jeszcze raz to powtórzę - _biorąc pod uwagę co napisałaś_ - zdecydowanie
    pomyliłaś bajki.

    > Ukryjcie chłopcy sobie tę prywatę tylko dla siebie i nie wchodźcie na
    > grupy publiczne.
    > Nie wszyscy chcą Was czytać.
    kto po za Tobą ma problem?

    po kija argumentujesz emocjami. zacytuj co mądrego napisałaś - nikt Ci
    nie fiknie.

    ToMasz

  • 46. Data: 2022-12-26 02:11:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Animko! Przykro mi to powiedzieć ale... zamilcz.
    > Przeczytaj ostatnie posty, swoje odpowiedzi... O godność walczy się
    > innym językiem. A gdy to zrozumiesz - wróć. Będzie nam Ciebie brakowało.

    Mnie Twojej sekty nie będzie brakowało. Zresztą przedtem Cię tu nie
    widziałam-ale to nieistotne.

    --
    animka

  • 47. Data: 2022-12-26 02:20:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 25.12.2022 o 22:45, ToMasz pisze:

> [...]
    > samcem/samicą, przedstawicielem dowolnej rasy ludzkiej czy wyznania -
    > jeszcze raz to powtórzę - _biorąc pod uwagę co napisałaś_ - zdecydowanie

    Kop się z koniem i spw podskokach,

    > kto po za Tobą ma problem?
    >
    > po kija argumentujesz emocjami. zacytuj co mądrego napisałaś - nikt Ci
    > nie fiknie.

    Te Tomek matołek idź sobie lepiej jakieś mangi poogladać.

    --
    animka

  • 48. Data: 2022-12-26 22:04:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.12.2022 o 02:20, Animka pisze:

    > Kop się z koniem  i spw podskokach,

    > Te Tomek matołek idź sobie lepiej jakieś mangi poogladać.

    Dziękuję i życzę miłych świąt i spokojnego nowego roku
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 49. Data: 2022-12-28 22:37:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 21 Dec 2022 20:34:21 +0100, w <tnvo8a$1g5e$1@gioia.aioe.org>, Animka
    <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Każdy pedał tak powie, bo ma w tych kopach doświadczenie -maskotku grupowy.

    Czekam na kolejne posty głoszące tolerancję dla tej idiotki :D

  • 50. Data: 2023-01-11 10:22:06
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 18.12.2022 o 17:16, 1634Racine pisze:
    > Kazik w news:639f2ebb$0$566$65785112@news.neostrada.pl
    >
    > skadinad uwaga z tych slusznych...
    > but:
    > jednoczesnie groteskowa.
    > chyba wrecz glupia.
    > z tych bezmyslnych w kazdym razie.
    > poniewaz:
    > co do *szanowania* maja *akurat* kobiety? dlaczego *akurat* kobiety?
    > a co z czlowiekiem po prostu?
    > moze szanowac trzeba po prostu czlowieka.

    Bo kobiety są super!
    Więc warto szanować je podwójnie.