-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "Ghost" <g...@e...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: znacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...
Date: Wed, 12 May 2010 16:45:11 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 32
Message-ID: <hsef19$tfb$1@mx1.internetia.pl>
References: <hs60ip$e9n$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3L8QKM$IWN@mike.oldfield.org.pl>
<h...@p...onet.pl> <hs6ia2$si8$1@mx1.internetia.pl>
<h...@p...onet.pl> <hs7082$lpp$1@mx1.internetia.pl>
<h...@p...onet.pl> <hs89r9$p5o$1@mx1.internetia.pl>
<h...@p...onet.pl> <hsasht$ior$1@mx1.internetia.pl>
<h...@p...onet.pl> <hsbo9m$bnr$1@mx1.internetia.pl>
<h...@p...onet.pl> <hsc27q$8re$1@mx1.internetia.pl>
<hsc2eq$fq1$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
<hsc51n$242$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
<hscc53$imn$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
<hsdftc$idp$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
<hse94r$68l$1@mx1.internetia.pl> <h...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-224-59.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1273675625 30187 77.253.224.59 (12 May 2010 14:47:05 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 May 2010 14:47:05 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2279528
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:hsds52.ago.0@poczta.onet.pl...
> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
> news:hse94r$68l$1@mx1.internetia.pl...
>>
>>>>>> Bardzo mnie interesuje, czy Twoim zdaniem w tych dwoch powyzszych
>>>>>> sytuacjach, samochod bedzie hamowany w roznym tempie?
>>>>
>>>> Czy moglbys odpowiedziec?
>>
>>> Zaraz
>>
>> Tak, myslalem.
>
> Maskujesz swoje nieuctwo i myślisz że ludzie tego nie widzą? :-)
> Śmiechu warte.
Watek dotyczy porownania zderzenia ze betonowa sciana oraz podobnym
samochodem poruszajacym sie w przeciwnym kierunku z ta sama predkoscia.
Pszemol stwierdza, ze przy zderzeniu z drugim samochodem nie ma efektu
uderzenia w sciane z podwojna predkoscia, bo material przeszkody (drugi
rozpedzony samochod) jest inny (niz beton) - gdy wskazac mu, ze to nie
kwestia zmiany materialu, Pszemol dostaje sraczki i piszczy, ze przeciez
sciana moze byc drewniana lub styropianowa.
Ponadto, Pszemol bredzi rowniez, ze przy zderzeniu z rozpedzonym samochodem
hamowanie pojazdu bedzie wolniejsze niz w przypadku betonowej sciany.
Jesli ktos to czyta ten widzi. Dla mnie EOT trolu.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.10 21:47 Kuba \(aka cita\)
- 12.05.10 22:43 Vax
- 12.05.10 22:59 Vax
- 13.05.10 08:42 Ghost
- 13.05.10 16:13 Vax
- 13.05.10 16:26 Ghost
- 13.05.10 17:04 Vax
- 13.05.10 17:14 Ghost
- 13.05.10 17:16 Ghost
- 13.05.10 20:19 Vax
- 13.05.10 20:33 Vax
- 13.05.10 20:47 Ghost
- 13.05.10 20:48 Ghost
- 13.05.10 22:34 Vax
- 13.05.10 22:35 Vax
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=