  • Data: 2022-07-05 01:02:36
    Temat: Re: znalazłem laptopa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-07-04, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > in <news:t9stnf$34mgl$1@dont-email.me>

    > a jak pojadę do centrum Londynu? ;)
    >
    > rozładował mi się telefon, hotspota nie włącze
    > przydałby się wtedy taki gadżet.

    Jasna, i na takieg zasadzie wszystkie urządzenia przenośne, których
    używam od ponad 10 lat mają taki modem, ale stać mmnie na tę odrobinę
    obiektywizmu żeby stwierdzić, że z racjonalnym podejściem nie ma to za
    wiele wspólnego.

    Kiedyś to jeszcze miało u mnie takie uzasadnienie, że telefon to był
    telefon, a nie jakiś kombajn. A jak już rzeczywistość zmusiła mnie do
    używania telefonu jako platformy do rozmaitych aplikacji i
    bóg-wie-jeszcze-czego, a telefon i tak zawsze mam ze sobą, to po kij mi
    modem w innym urządzeniu, jeśli hotspot telefonowy działa stabilnie?

    A w powyższym Twoim przykładzie to sobie podłącz telefon do laptopa jak do
    powerbanku i problem rozwiązany.

    --
    Marcin