  • Data: 2014-04-13 12:37:57
    Temat: Re: zwarcie...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lidnim$nih$1@node2.news.atman.pl...

    > to by było najlepsze rozwiązanie, ale niestety nie posiadam takiego
    > zasilacza, więc może coś zasymulować?

    To zdobądź, albo zrób. Jednym z wielu, co spełnia założenia, jest ZST-1, mam
    kupiony przed oj... chyba ze 30 lat temu, aż mu się remont wizualny należy i
    regulacja, ale urządzenie do dziś chodzi i niejeden akumulator samochodowy
    naładowało.
    Google w rękę i już wiesz, czego szukać.

    (to badziewie Avasta poniżej zaraz wyłączę)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.