eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaRealne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznych › Realne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznych
    From: " Krawat" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Realne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznych
    Date: Tue, 6 Dec 2011 13:17:44 +0000 (UTC)

    Witam,

    W chwili obecnej aby szybko znaleźć pracę po studiach trzeba jeszcze w czasie
    studiów starać się gdzieś wkręcić.

    Wiele firm ze względu na koszty chętnie zatrudnia studentów do prostych prac
    nie wymagających wielkiej wiedzy np. na kopiowaniu, przepisywaniu,
    przerysowywaniu itp.
    Dla studentów jest to świetna okazja do zapoznania się ze specyfiką zawodu i
    rzeczywistymi problemami w zawodzie, zdobycia pewnej wiedzy praktycznej.

    Jeśli nic takiego nie robiłaś to rzeczywiście będzie Ci trudno znaleźć
    pierwszą pracę, mało komu chce się zatrudniać zielonego pracownika którego
    będzie trzeba wszystkiego nauczyć.

    Mogę Ci w takim przypadku polecić "wymyślenie" jakiegoś problemu który
    samodzielnie rozwiążesz, i w trakcie rozmów kwalifikacyjnych będziesz mogła
    się pochwalić jego realizacją. Nie wiem w czym się specjalizujesz więc ciężko
    coś konkretniej doradzić, ale możesz się wykazać inicjatywą :)

    Znaleźć pierwszą pracę będzie trudno ale potem to już będzie tylko lepiej :)
    Dobrzy inżynierowie są coraz bardziej deficytowym towarem.