  • Data: 2011-11-24 20:05:45
    Temat: Regulator Napięcia
    Od: " " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.Poszukuje regulatora napięcia
    > DUCATI ENERGIA 343875
    > pasujące 343820,343870 lub SGR-438820
    > oznaczenia
    > G G R +B L C
    > NA CZTERY PINY
    > taki sam ma APRILIA 125 AF1 AF 1
    > Ewentualnie gdzie go kupie.
    > Pozdrawiam Artur
    > p...@w...pl
    > 606192245

    Drugi rodzaj to alternator z wirnikiem wyposażonym w magnesy stałe....
    zazwyczaj wirnik robi jednocześnie za koło zamachowe. magnesy obracają się
    na zewnątrz stojana z uzwojeniami, z rzadka wewnątrz (mała jawka). proste
    rozwiązanie mechaniczne okupione jest pewną wadą. mianowicie wraz ze
    wzrostem obrotów wzrasta napięcie i w pewnym momencie gdzieś tą nadwyżkę
    trzeba puścić. zazwyczaj w gwizdek i dla tego regulatory posiadają duże
    radiatory. po prostu nadmiar prądu zamieniany jest w ciepło. tutaj
    alternator może mieć uzwojenie jedno, dwu lub trójfazowe. jeszcze się
    trafia dwupołówkowe. no i do tego odpowiedni prostownik i stabilizator
    napięcia.

    Posiadam alternator z wirnikiem wyposażonym w magnesy stałe.Z silnika wychodzą
    dwa przewody do podłączenia z regulatorem(dwu fazowy)i wyjście + do
    akumulatora i masa z obudowy.To co wiem to regulator był dwupołówkowy z
    stabilizatorem.
    Dziękuje koledze za szczegółowy opis jak wyżej.
    Ewentualnie jaki regulator można zastosować.
    Dziękuje i pozdrawiam.Artur