    From: "CosteC" <c...@s...konto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Reguły w ALTIUM
    Date: Wed, 11 Mar 2009 12:56:58 +0100

    Witam

    Usiłuję używać reguł projektowych w Altium designerze i mnie zalewa.

    chcę mieć clerance 3mm na warstwach TOP i BOTTOM oraz 1.5 na MidLayer1 i
    Midlayer2. No to piszę:
    (InNetClass('Mains_400Vac') AND (OnLayer('Bottom Layer') OR OnLayer('Bottom
    Layer')))
    for "different nets only"

    Testuję: daje zamiast 1.5mm daje 15mm i nie widze wyświetlonych błędów.

    Jak to mam zrobić? na schematicu daje labelki NetClass (wyglądają
    obrzydliwie tak przy okazji) co mogłem zepsuć?

    Pozdrawiam
    CosteC