  • 1. Data: 2009-01-30 18:02:21
    Temat: Reinstalacja XP na Toshiba
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Witam
    Po zmianie dysku na większy i dołożeniu pamięci chciałem zainstalować od
    nowa XP Home ( mam naklejkę licencyjną ), niestety przy przy próbie
    instalacji z dysku oryginalnego dysku ( z innego komputera ) wpisanie klucza
    produktu daje komunikat, że "klucz produktu jest nieprawidłowy" niestety nie
    mam płytki oryginalnej z systemem do notebooka.
    Czy trzeba mieć jakąś specjalną płytkę CD z systemem ? Jeśli tak, to gdzie
    szukać ?

    Piotr

  • 2. Data: 2009-01-30 18:40:16
    Temat: Re: Reinstalacja XP na Toshiba
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 30.01.2009 19:02, Piter pisze:
    > Czy trzeba mieae jak?? specjaln? p?ytke CD z systemem ? Je?li tak, to gdzie
    > szukaae ?

    W pudełku od komputera albo na starym twardym dysku.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-01-30 18:53:53
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piter" <m...@N...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niestety nie mam płytki oryginalnej z systemem do notebooka.
    > Czy trzeba mieć jakąś specjalną płytkę CD z systemem ? Jeśli tak, to gdzie

    Szczerze współczuję. Toshiba ma wyjątkowo dużo niestandardowych kawałków i
    na dodatek nie ma na jej stronie internetowej instalek dedykowanych do
    konkretnych modeli. Możesz naściągać "wszystko" i potem brać udział w
    loterii. W końcu nakarmisz wszystkim co trzeba, ale przyszykuj się na długie
    godziny.

    Rada Radka może być najlepszym wyjściem pod warunkiem, że ta instalka na
    dysku jeszcze istnieje.

  • 4. Data: 2009-01-30 19:05:20
    Od: czegocitrzeba <c...@o...eu>

    Piter pisze:
> [...]
    > mam płytki oryginalnej z systemem do notebooka.
    > Czy trzeba mieć jakąś specjalną płytkę CD z systemem ? Jeśli tak, to gdzie

    Musisz zdobyć jakąkolwiek płytę instalacyjną Xp home zrobić jej obraz
    np. w formacie ISO nastepnie odpowiednio ją spreparować aby zrobić z
    niej OEM-ową wersję z odpowiednimi kluczami. Jak to zrobić np tutaj:

    http://forums.mydigitallife.info/showthread.php?t=42
    23

  • 5. Data: 2009-01-30 19:07:37
    Od: czegocitrzeba <c...@o...eu>

    czegocitrzeba pisze:

> [...]
    > np. w formacie ISO nastepnie odpowiednio ją spreparować aby zrobić z
    > niej OEM-ową wersję z odpowiednimi kluczami. Jak to zrobić np tutaj:

    Oczywiście ty musisz zrobić to dla swego lapka bo pod tym linkiem jest
    akurat opis dla HP.

  • 6. Data: 2009-01-30 21:22:59
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

> [...]
    > niestety nie mam płytki oryginalnej z systemem do notebooka.
    > Czy trzeba mieć jakąś specjalną płytkę CD z systemem ? Jeśli tak, to gdzie

    Uzyj plyty instalacyjnej XP Home SP3. Tam nie wpisuj klucza na poczatku -
    pozwala instalowac bez klucza.
    Potem aktywuj przy uzyciu twojego klucza z nalepki przez telefon.

    pzdr.
    Jacek Rogalewicz

  • 7. Data: 2009-01-30 21:53:06
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Znałazłem na dysku dwa foldery - I386 i Support. Ale próbowałem zrobić
    wersję OEM korzystając z opisu na na jednej ze stron i programu nLite,
    niestety nie botuje się - jest komunikat "Brak pliku NTLDR"
    Może wystarczy połączyć te dwa foldery i dodać brakujące foldery z płyty
    instalacyjnej ?

    Piotr

  • 8. Data: 2009-01-30 23:01:58
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

> [...]
    > notebooka.
    > Czy trzeba mieć jakąś specjalną płytkę CD z systemem ? Jeśli tak, to gdzie

    Sprzedawca notebooka nie jest w stanie Ci pomoc??

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://forum.virtual-it.pl/

  • 9. Data: 2009-01-31 07:59:06
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

> [...]
    > niestety nie botuje się - jest komunikat "Brak pliku NTLDR"
    > Może wystarczy połączyć te dwa foldery i dodać brakujące foldery z płyty

    Ale po co ci to?
    Zainstaluj czyste Windowsy OEM SP3, jesli laptop bezwzglednie potrzebuje
    sterownikow kontrolera SATA to sciagnij je ze strony producenta i zintegruj
    z instalka lub F6 i wczytaj z floppa na USB.
    Reszte sterownikow doinstalujesz sobie pozniej (zachowaj sobie te foldery).

    pzdr.
    Jacek Rogalewicz

  • 10. Data: 2009-01-31 09:40:11
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > niestety nie mam płytki oryginalnej z systemem do notebooka.
    > Czy trzeba mieć jakąś specjalną płytkę CD z systemem ? Jeśli tak, to gdzie

    A nie masz przypadkiem ukrytej partycji z systemem i mozliwości wypalenia
    płyty instalacyjnej ?