  • 1. Data: 2009-01-29 17:45:35
    Temat: Jak sprawdzac mon. LCD przy zakupie
    Od: "Medlam" <R...@w...pl>

    Chce kupic komputerowy monitor Lcd.
    Czy jest jakis sposob, program, ktory to ulatwia.
    Tzn. ze moge np. sprawdzic jakos matrycy, jakosc pikseli etc.?
    Na co generalnie zwrocic uwage przy zakupie?

    A co sadzicicie o monitorze LG FLATRON W1934S-BN Wide (cena 350 pln).
    Warto? A moze sa lepsze produkty w tej cenie.

  • 2. Data: 2009-01-30 16:38:07
    Temat: Re: Jak sprawdzac mon. LCD przy zakupie
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Medlam" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A co sadzicicie o monitorze LG FLATRON W1934S-BN Wide (cena 350 pln).
    > Warto? A moze sa lepsze produkty w tej cenie.

    wystarczy byle programik ktory wyswietli ci na pelnym ekranie bialy,
    czarny, r,g,b zebys mogl pixele/subpixele obejrzec jezeli to jakis problem

    testowac jest sens jezeli zakladasz ze bedziesz mial jakis realny wybor,
    a w kategorii do 350pln wyboru nie masz zadnego

  • 3. Data: 2009-01-30 23:00:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Medlam napisał/a:
> [...]
    >
    > A co sadzicicie o monitorze LG FLATRON W1934S-BN Wide (cena 350 pln).
    > Warto? A moze sa lepsze produkty w tej cenie.

    Podobno ma uszkodzony piksel.
    Zobacz te:
    http://www.ico.waw.pl/product.php?id=1163
    http://www.ico.waw.pl/lista.php?cat=1&s1=rozmiar&s2=
    22_wide

    Ja choruję na Philipsa 22', ale narazie mam do zapłacenia r-k na 250 zł
    za centralne ogrzewanie. Zabić sie można.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-01-30 23:12:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Medlam napisał/a:
> [...]
    >
    > A co sadzicicie o monitorze LG FLATRON W1934S-BN Wide (cena 350 pln).
    > Warto? A moze sa lepsze produkty w tej cenie.

    Ja się zakochałam w Philipsie. Może być nawet 19"
    http://www.medialux.pl/product.php?a=opis_prod&&id=5
    7430&&categorie=252

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-02-01 01:29:52
    Temat: [OT]Re: Jak sprawdzac mon. LCD przy zakupie
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    >Ja choruję na Philipsa 22', ale narazie mam do zapłacenia r-k na 250 zł
    >za centralne ogrzewanie. Zabić sie można.

    Jakby nie ogrzewanie to byś chorowała na katar....
    Życie jest pasmem wyborów pomiędzy złem a bardzo złem....
    Ja mam za ogrzewanie 360 co miesiąc, niech Cię to pocieszy...
    Co miesiąc monitor !!! A tak mamy globalne ocieplenie i entropia rośnie...

    Feromon