  • 1. Data: 2009-01-30 10:16:20
    Temat: Asus p5q i temp mostka północnego
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    Takie drobne pytanko: Zainstalowałem PC Probe i nie zwróciłem uwagi na
    to jakie ma temp poustawiane w alarmach - no i wczoraj przy graniu
    zaczął mi sukinkot wyć. Zamknąłem program, patrzę co się zagrzało -
    mostek północny. I wcale się nie zagrzał, po prostu PC Probe miał alarm
    ustawiony na 45 stopni. Wg mnie za nisko, na pewno to podniosę tylko
    teraz: Do ilu? 60 stopni będzie OK?

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2009-01-30 14:55:17
    Temat: Re: Asus p5q i temp mostka północnego
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Nazgul" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I wcale się nie zagrzał, po prostu PC Probe miał alarm ustawiony na 45
    > stopni. Wg mnie za nisko, na pewno to podniosę tylko teraz: Do ilu? 60

    imho 75 stopni mozesz dac.

    --
    doom3

  • 3. Data: 2009-02-02 08:09:33
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Nazgul pisze:
> [...]
    > mostek północny. I wcale się nie zagrzał, po prostu PC Probe miał alarm
    > ustawiony na 45 stopni. Wg mnie za nisko, na pewno to podniosę tylko

    To oryginalne ASUS PC Probe zainstalowales?
    U mnie na p5ql pro temperatura NB nie przekracza 45*C w stresie i to
    duzym (przy Q6600@2,7GHz). Moze otworz obudowe i ogarnij troche
    wszystkie kable i tasmy - IMHO to jakis problem z cyrkulacja powietrza.
    Ewentualnie doloz do obudowy dodatkowy wiatrak.

    --
    venioo

  • 4. Data: 2009-02-10 09:02:53
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    venioo pisze:
> [...]
    > wszystkie kable i tasmy - IMHO to jakis problem z cyrkulacja powietrza.
    > Ewentualnie doloz do obudowy dodatkowy wiatrak.

    Obudowa jest przestronna (Antec Sonata III), kable podwiązane, wiatrak z
    tyłu zainstalowany fabrycznie. Pomógł upgrade BIOS :)