  • 1. Data: 2016-04-14 15:05:03
    Temat: Rejestracja uszkodzonego samochodu
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Mam pytanie... jak zarejestrowac uszkodzony samochod ktory nie ma
    przegladu waznego i ma stac powiedzmy rok i się naprawiać?

    Jedyna opcja to nieprzerejestrowywanie?
    sir

  • 2. Data: 2016-04-14 15:05:08
    Temat: Re: Rejestracja uszkodzonego samochodu
    Od: masti <g...@t...hell>

    sirapacz wrote:

    > Mam pytanie... jak zarejestrowac uszkodzony samochod ktory nie ma
    > przegladu waznego i ma stac powiedzmy rok i się naprawiać?
    >
    > Jedyna opcja to nieprzerejestrowywanie?
    > sir

    ale jaki problem? idziesz i przerejstrowywujesz.
    Masz mieć OC. Ważnego przeglądu nie musisz

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-04-14 15:11:49
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ale jaki problem? idziesz i przerejstrowywujesz.
    > Masz mieć OC. Ważnego przeglądu nie musisz
    jakby tak było to bym głupich pytań nie zadawał:)

    sznurki:
    cytat: Dowód rejestracyjny pojazdu z aktualnym terminem badania
    technicznego.
    to z aktalnym to pogrubione nawet:)
    http://www.um.warszawa.pl/zalatw-sprawe-w-urzedzie/s
    prawa-w-urzedzie/rejestracja-pojazdu-u-ywanego-zakup
    ionego-w-polsce

  • 4. Data: 2016-04-14 15:14:34
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, April 14, 2016 at 3:08:30 PM UTC+2, masti wrote:

    > ale jaki problem? idziesz i przerejstrowywujesz.
    > Masz mieć OC. Ważnego przeglądu nie musisz

    Pewnie nie maja procedury na wydanie dowodu rejestracyjnego bez wpisanej daty
    waznosci badania techn. ;)

    wg https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=3276&sub=procedura
    &proc=KM-2
    2) Dowód rejestracyjny z ważnym badaniem technicznym (gdy termin ważności minął
    wymagane jest zaświadczenie potwierdzające aktualne badanie techniczne).

  • 5. Data: 2016-04-14 15:15:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    sirapacz wrote:

> [...]
    > to z aktalnym to pogrubione nawet:)
    > http://www.um.warszawa.pl/zalatw-sprawe-w-urzedzie/s
    prawa-w-urzedzie/rejestracja-pojazdu-u-ywanego-zakup

    niby jest ale nie mogą Ci odmówić rejestracji bo właścicielem jesteś.
    a przerejestrować powinieneś w 30 dni :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-04-14 15:23:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, April 14, 2016 at 3:05:04 PM UTC+2, sirapacz wrote:

    > Jedyna opcja to nieprzerejestrowywanie?

    Jeszcze pozostaja jakies POPiSowe numery typu przeglad bez samochodu... ;)

  • 7. Data: 2016-04-14 17:22:17
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 2016-04-14 o 15:15, masti pisze:
    > sirapacz wrote:
    >

    > niby jest ale nie mogą Ci odmówić rejestracji bo właścicielem jesteś.
    > a przerejestrować powinieneś w 30 dni :)

    Jak nie mogą jak mogą...w każdym razie jest to nie do załatwienia.
    Mam zabytkowy pojazd od siedmiu lat, w częściach....Musiałem załatwić
    lewy przegląd. Inaczej się nie dało i kropka. I jak tu być uczciwym?

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2016-04-14 18:58:55
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-04-14 o 15:05, sirapacz pisze:
    > Mam pytanie... jak zarejestrowac uszkodzony samochod ktory nie ma
    > przegladu waznego i ma stac powiedzmy rok i się naprawiać?
    >
    > Jedyna opcja to nieprzerejestrowywanie?
    > sir

    Bez przeglądu można zarejestrować na tymczasowe (czerwone znaki), ale to
    tylko na 30 dni (+14 przedłużenie)...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2016-04-14 22:59:02
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 15:05:04 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
    > Mam pytanie... jak zarejestrowac uszkodzony samochod ktory nie ma
    > przegladu waznego i ma stac powiedzmy rok i się naprawiać?
    >
    > Jedyna opcja to nieprzerejestrowywanie?
    > sir

    Ta dyskusja przypomniała mi inną, też ciekawą
    http://www.racingforum.pl/Legalizacja-klatki-w-prakt
    yce-t133598.html

    --
    bajcik

  • 10. Data: 2016-04-15 08:19:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-14 o 17:22, Hinek pisze:
    > Mam zabytkowy pojazd od siedmiu lat, w częściach....Musiałem załatwić
    > lewy przegląd. Inaczej się nie dało i kropka. I jak tu być uczciwym?

    Ale przy zabytkowym to masz jeszcze tonę innych papierów w tym oględzin
    pojazdu czy na pewno zabytek więc niezłą lewiznę musiałeś zrobić :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl