    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Rejestrator samochodowy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Sun, 18 Apr 2021 21:04:33 +0200

    Dawno nie było, a ja wypadłem z obiegu. Może polecicie jakiś rejestrator,
    rodzice szukają, najlepiej kamera przód/tył z GPS. Trochę posiedziałem i
    znalazłem Xiaomi 70mai a500s, ale obejrzałem filmy w nocy i jak dla mnie
    trochę kibel, siano, a tablice przepalone. Przy cenie 460 zł szału nie ma.

    --
    Pozdor
    Myjk