  • 1. Data: 2021-04-18 21:04:33
    Temat: Rejestrator samochodowy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Dawno nie było, a ja wypadłem z obiegu. Może polecicie jakiś rejestrator,
    rodzice szukają, najlepiej kamera przód/tył z GPS. Trochę posiedziałem i
    znalazłem Xiaomi 70mai a500s, ale obejrzałem filmy w nocy i jak dla mnie
    trochę kibel, siano, a tablice przepalone. Przy cenie 460 zł szału nie ma.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 2. Data: 2021-04-19 10:22:35
    Temat: Re: Rejestrator samochodowy
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/04/2021 20:04, Myjk wrote:

> [...]
    > trochę kibel, siano, a tablice przepalone. Przy cenie 460 zł szału nie ma.

    Ale chcesz taki co ma tylna wbudowana i filmuje tez wnetrze pojazu czy
    taka na kablu montowana na tylnej szybie?

    Mam cos takiego:
    https://www.nextbase.com/en-gb/dash-cams/522gw-dash-
    cam/
    +
    https://www.nextbase.com/en-gb/modules/rear-window-c
    amera/

    ale na tryb nocny lepsza bedzie
    https://www.nextbase.com/en-gb/dash-cams/622gw-dash-
    cam/ zamiast 522.
    Chyba maja nawet w PL dystrybutora.

  • 3. Data: 2021-04-19 23:10:53
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2021-04-18 o 21:04, Myjk pisze:

> [...]
    > trochę kibel, siano, a tablice przepalone. Przy cenie 460 zł szału nie ma.

    500s chyba już wychodzi z produkcji.
    Chyba do jutra w oficjalnym sklepie na Ali jest do wzięcia 70 Mai Dash
    Cam A800s 4K GPS WiFi ze sporymi zniżkami, dostawa z Pl.
    Mi za komplet,tzn przód+tył+parking wyszło 429 zł, bez karty.
    Potrzebny jest kod 70M4KBR22

    http://tnijurl.com/ff434d729537/

  • 4. Data: 2021-04-19 23:28:31
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2021-04-19 o 23:10, adam pisze:

> [...]
    > Cam A800s 4K GPS WiFi ze sporymi zniżkami, dostawa z Pl.
    > Mi za komplet,tzn przód+tył+parking wyszło 429 zł, bez karty.

    Sorry, nic nie zmienialem w ustawieniach, a tu sie posypalo. Przynajmiej
    ja tak widze swojego posta.
    Tlumaczenie na nasze, bez polskich znakow.

    500s chyba juz wychodzi z produkcji.
    Chyba do jutra w oficjalnym sklepie na Ali jest do wziecia 70 Mai Dash
    Cam A800s 4K GPS WiFi ze sporymi znizkami, dostawa z Pl.
    Mi za komplet,tzn przod+tyl+parking wyszło 429 zl, bez karty.

  • 5. Data: 2021-04-24 11:13:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 19 Apr 2021 23:28:31 +0200, adam

    > Sorry, nic nie zmienialem w ustawieniach, a tu sie posypalo.
    > Przynajmiej ja tak widze swojego posta.
    > Tlumaczenie na nasze, bez polskich znakow.

    U mnie wszystko dobrze się wyświeliło, także chyba u Ciebie.

> [...]
    > Cam A800s 4K GPS WiFi ze sporymi znizkami, dostawa z Pl.
    > Mi za komplet,tzn przod+tyl+parking wyszło 429 zl, bez karty.

    Dzięki serdeczne, zamówiłem i już wczoraj przyjechał komplecik. :)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2021-04-24 11:14:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 19 Apr 2021 09:22:35 +0100, K

    > Ale chcesz taki co ma tylna wbudowana i filmuje tez wnetrze pojazu czy
    > taka na kablu montowana na tylnej szybie?

> [...]

    Dzięki za info, niemniej zamówiłem za adamem xiaomi A800s 4k dual.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2021-04-25 15:32:35
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2021-04-24 o 11:13, Myjk pisze:
    > Mon, 19 Apr 2021 23:28:31 +0200, adam

    > U mnie wszystko dobrze się wyświeliło, także chyba u Ciebie.

    > Dzięki serdeczne, zamówiłem i już wczoraj przyjechał komplecik. :)

    Też już mam, ale na razie auto w warsztacie, nie mogę zamontować.

  • 8. Data: 2021-04-25 16:14:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Też już mam, ale na razie auto w warsztacie, nie mogę zamontować.

    najtrudniejsze warunki dla kamery, to noc. Ja szukam czegoś co jest
    wyraźnie lepsze od posiadanej g1w. dajcie znać jak potestujecie, czy
    widać wyraźną różnicę na plus.
    poszperałem po YT i na nagraniach postęp 7 lat w produkcji kamerek....
    nie powala
    g1w
    https://youtu.be/STNx0xQ1How?t=56

    A800s
    https://youtu.be/Psqmt3lsBek?t=53

    ToMasz

  • 9. Data: 2021-04-25 17:24:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >widać wyraźną różnicę na plus.
    >poszperałem po YT i na nagraniach postęp 7 lat w produkcji

    Postep w elektronice sporo zwolnil, a Xiaomi to znow nie jest jakas
    High Tech firma.

    I tak ... albo on ma znacznie lepsze swiatla niz ja, albo ta kamera
    widzi znacznie lepiej niz ja.
    Lub ... jedno i drugie :-(

    J.

  • 10. Data: 2021-04-25 17:26:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >widać wyraźną różnicę na plus.
    >poszperałem po YT i na nagraniach postęp 7 lat w produkcji

    Ale ... potrzebna lepsza?

    Moze lepiej, jesli pokaze ze kierowca nic nie widzial :-)

    J.