  • 231. Data: 2010-07-11 05:36:13
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4c342b2c$0$2589$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bezpieczniej dla kogo? Dla reklamujących się ?

    Nie, dla gadających że "na moje wybory reklama nie ma wpływu".
    Po co bzdury wygadywać, jak każdy średnio rozumny wie, że to jest nieprawda?

  • 232. Data: 2010-07-12 07:10:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie, dla gadających że "na moje wybory reklama nie ma wpływu".
    > Po co bzdury wygadywać, jak każdy średnio rozumny wie, że to jest
    > nieprawda?

    Tyle, że Twoje założenie jest chore. Wynika z nigo, że nie ważne jakie
    reklamy polecą i co w nich poleci, kogo reklamują. Już sama emisja byle
    czego jest reklamą skuteczna.

  • 233. Data: 2010-07-12 11:15:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tyle, że Twoje założenie jest chore.

    Niestety, jest tylko prawdziwe.
    I nie rozumiem ludzi, którzy próbują dyskutować z faktami.

    > Wynika z nigo, że nie ważne jakie reklamy polecą i co w nich poleci, kogo
    > reklamują. Już sama emisja byle czego jest reklamą skuteczna.

    Niestety.

  • 234. Data: 2010-07-12 11:22:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Niestety, jest tylko prawdziwe.
    > I nie rozumiem ludzi, którzy próbują dyskutować z faktami.

    > Niestety.

    Rozumiem, że nie przeszkadza Ci poczucie bycia idiotą którym można do woli
    manipulować reklamą.

  • 235. Data: 2010-07-12 11:23:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    bez urazy, zapomniałem o ""

  • 236. Data: 2010-07-12 11:28:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Rozumiem, że nie przeszkadza Ci poczucie bycia idiotą którym można do woli
    > manipulować reklamą.

    Kompletnie mylisz stwierdzenie "tak jest" od "tak być powinno" albo "podoba
    mi się to co jest".
    Jak przeczytasz ten wątek, to zrozumiesz, że ani słowem nie wspomniałem że
    mi to nie przeszkadza, tylko dokładnie odwrotnie.

  • 237. Data: 2010-07-12 11:39:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    wiadomości news:i1eu94$qi4$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Jak przeczytasz ten wątek, to zrozumiesz, że ani słowem nie wspomniałem że
    > mi to nie przeszkadza, tylko dokładnie odwrotnie.

    Tyle, że to Ty twierdzisz że człowiek nie ma wpływu na wybór, a właściwie to
    jego wybór jest podytkowany działaniem reklamy czy mu się to podoba czy nie.

  • 238. Data: 2010-07-12 11:44:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tyle, że to Ty twierdzisz że człowiek nie ma wpływu na wybór, a właściwie
    > to jego wybór jest podytkowany działaniem reklamy czy mu się to podoba czy
    > nie.

    Dokładnie.
    To jest właśnie stwierdzenie faktu, a nie jego ocena.

  • 239. Data: 2010-07-12 18:38:18
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek, 12 lipca 2010 13:44, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Dokładnie. To jest właśnie stwierdzenie faktu, a nie jego ocena.

    A może jakieś badania na poparcie tego "faktu"? Bo to że Ty tak powiedziałeś
    nie jest dla mnie żadnym argumentem.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    ---