  • 91. Data: 2010-06-23 10:04:26
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: PaPi <...@...3>

    > Hmm, jak Ty chłopie żyłeś w czasach jak nie było reklam? Chyba, że wtedy
    > jeszcze Cie nie było i od dziecka jesteś tłuczony po mózgu reklamami i bez
    > nich jak bez powietrza nie potrafisz funkcjonować.

    W czasach "gdy nie bylo reklam" nie bylo rowniez wyboru.
    Woda mineralna byla jedna (jak byla) i mogla co najwyzej byc gazowana
    lub nie. Lody (jak byly) byly jedne i nazywaly sie calipso. Podobnie
    bylo z telewizorami, pralkami, lodowkami, odkurzaczami itp. itd. etc.
    Dzisiaj produktow rownorzednych jest kilka, kilkanascie czy kilkaset
    razy wiecej niz w czasach "gdy nie bylo reklam".
    Na jakiej zatem podstawie wybierasz ten a nie inny produkt ?

  • 92. Data: 2010-06-23 10:04:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Wyobraź sobie, że kiedyś były takie czasy kiedy nie było reklam i ludzie
    > jakoś funkcjonowali i żyli. I gdyby dziś nie było by takiej ilości
    > gównianych reklam żyło by im się dużo lepiej.

    Co do tego to akurat się z Tobą w 100% zgadzam.
    Nie zgadzam się tylko, że reklamy nie wywierają wpływu na nasze wybory.
    Niestety, wywierają, nawet jak się starasz aby było inaczej.

  • 93. Data: 2010-06-23 10:10:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale musisz to robić na podstawie reklamy?

    Jeśli pytasz czy chcę, to odpowiadam że nie.
    Jeśli pytasz czy reklama nie ma to wpływu, to odpowiadam że ma, czy tego
    chcesz czy nie.

    Ale może czegoś nie wiem, więc zapodaj Twój system.

    > Nie musiałem dochodzić do pepsi bo od zawsze ją wybierałem.

    No to miałeś łatwiej, bo była Pepsi, Coca-Cola i Polo-Cocta, wyboru można
    było dokonać ad hoc.

    A jakbyś musiał zacząć teraz, to z 1000 produktów jak byś ją wybrał?

  • 94. Data: 2010-06-23 10:11:01
    Temat: Re: Reklamy ciszej?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:hvskgc$n1l$1@news.onet.pl...

    > Spróbuj coca-coli za granicą, na zachodzie, możesz się pozytywnie zdziwić.

    Etam wystarczy tydzien pic inny napoj o czlowiek sie przestawia. Nie ma
    znaczenia, coke, pesi, zachod, srachod. Roznice w smaku pochodza tez od
    samej wody (stad zroznocowanie np. w samej Polsce). Przyzwyczajenia
    coke/pepsi sa z czasow komuny, gdy kraj byl po prostu odgornie podzielony.
    Malopolska pepsi, slask coke itd.

  • 95. Data: 2010-06-23 10:12:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Hmm, jak Ty chłopie żyłeś w czasach jak nie było reklam? Chyba, że wtedy
    > jeszcze Cie nie było i od dziecka jesteś tłuczony po mózgu reklamami i bez
    > nich jak bez powietrza nie potrafisz funkcjonować.

    Nie rozumiesz nic. Mogloby by nie byc reklamy i czlowiek tez dokona wyboru,
    chodzi o to, ze gdy reklama jest, to ona wlasnie "pomaga" w tym wyborze i
    stad taka kase sie placi za reklame - po prostu warto.

  • 96. Data: 2010-06-23 10:15:33
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > Tak tak. I w ogole bylo super hiper i biper i tylko nie wiadomo dlaczego
    > sie skonczylo.

    Ale sorry, skończyło się bo pojawiły się reklamy?

    > Ale wracajac do tematu - skad wiesz, ze jakas firma jest "dobra" ?

    Bo ja tak uważam, że dla mnie jest dobra. To jest mój wybór, nie
    reklamodawcy. Co mnie obchodzi czy dla Ciebie jest dobra albo dla
    reklamodawcy który dobrze zapłaci marketowi za promocje. Rozumiem, że Ty
    jesteś już na etapie, że ktoś za Ciebie musi zdecydować co jest dobre, a co
    nie.

  • 97. Data: 2010-06-23 10:17:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:hvsm7n$sab$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Co do tego to akurat się z Tobą w 100% zgadzam.

    Jestescie w mylnym bledzie koledzy. Reklamy nie tylko podonosza sprzedaz
    danego produktu, ale tez ogolnie podnosza konsumpcje. Wysoka konsumpcje
    uwaza sie obecnie za jeden z glownych czynnikow chroniacych wspolczesny
    swiat wolnorynkowy przed katastrofalnymi kryzysami, a takze zmniejszajaca
    skutki kryzysow.

  • 98. Data: 2010-06-23 10:19:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > Ale sorry, skończyło się bo pojawiły się reklamy?

    Skonczylo sie bo przyszedl wolny rynek, a on ma w pakiecie reklamy. Bez
    reklam mialby on spore klopoty.

    > Bo ja tak uważam, że dla mnie jest dobra.

    A uwazasz tak bo miales widzenie? Owszem, miales - widziales reklame w TV
    ;-P

  • 99. Data: 2010-06-23 10:20:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hvskgc$n1l$1@news.onet.pl...

    > Etam wystarczy tydzien pic inny napoj o czlowiek sie przestawia.

    Problem w tym, że ja porównuję ten sam napój kupowany tu i tam.
    Pity w tej samej chwili.
    Różnice są zasadnicze.

    A już Coca-Cola Cherry z PL i UK, to po prostu przepaść, smakuje ZUPEŁNIE
    inaczej.

  • 100. Data: 2010-06-23 10:22:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:hvsn4h$v75$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Różnice są zasadnicze.
    >
    > A już Coca-Cola Cherry z PL i UK, to po prostu przepaść, smakuje ZUPEŁNIE

    Juz pisalem woda i intencjonalne roznice w smaku. Coke tez robi badania
    rynku i dostosowuje smak do lokalnych preferencji i nie tylko.