  • 881. Data: 2010-05-28 21:43:26
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Sunday, May 23, 2010, 3:08:16 PM, you wrote:

    > To sie nazywa dorastanie/dojrzewanie/zdobycie doswiadczenia :-)

    Iiii tam. Trafił mi się wyjazd w trasę i z dziką rozkoszą pościgałem
    się z motocyklistami. Po powrocie d.k. 3 i A4 (Szczecin-Opole 4h45m)
    uszczelka pod głowicą do wymiany. Ale co poszalałem, to moje. A Lanos
    ma już 243 kkm na liczniku...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 882. Data: 2010-05-29 09:40:20
    Temat: [OT] Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-28 21:43, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Iiii tam. Trafił mi się wyjazd w trasę i z dziką rozkoszą pościgałem
    > się z motocyklistami. Po powrocie d.k. 3 i A4 (Szczecin-Opole 4h45m)

    Nie omieszkałem oczywiście sprawdzić średniej ;) - wszystko OK.

    Ale czy ktoś mi to może wytłumaczyć:
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,25,17.63504,50.676
    48?l=c0dd3fb2a98a3d68
    bo nie za bardzo wierzę, żeby taki zawijas powstał jedynie z powodu
    podtopionej obwodnicy... czyżby algorytm z AM 6.x? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 883. Data: 2010-05-29 10:54:12
    Temat: Re: [OT] Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 May 2010 09:40:20 +0200, Mirek Ptak wrote:
> [...]
    >bo nie za bardzo wierzę, żeby taki zawijas powstał jedynie z powodu
    >podtopionej obwodnicy... czyżby algorytm z AM 6.x? :)

    Mostow przez Odre w okolicy sa dwa - Brzeg i Olawa.
    Oba byc moze niedostepne - woda byla wysoka, most moze nawet stoi
    ponad, ale dojazdy zalane. Widac policzyl sobie ze lepiej przez
    Wroclaw niz cofac sie do Krapkowic, a moze ta droga tez zalana i
    trzeba przez Strzelce.
    A moze i faktycznie "zawinil" algorytm bo unika "cofania".

    I ciesz sie ze Wrocka nie zalalo, bo bys musial przez Legnice jechac
    [most w Lubiazu tez moglby byc zalany].
    A przy naprawde wielkiej wodzie to przez Wieden lub Szwecje :-)

    J.

  • 884. Data: 2010-05-29 11:52:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    Saturday, May 29, 2010, 9:40:20 AM, you wrote:

    > Nie omieszkałem oczywiście sprawdzić średniej ;) - wszystko OK.

    Oczywiście, że OK - to jest kawałek autostrady a i d.k.3 miejscami
    bardzo przyzwoita.

> [...]
    > bo nie za bardzo wierzę, żeby taki zawijas powstał jedynie z powodu
    > podtopionej obwodnicy... czyżby algorytm z AM 6.x? :)

    Nie mam pojęcia - jeżdżę ze starą Automapą i takich numerów nie robi.
    Choć na d.k. 3 według Automapy jechałem trochę poza drogą ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 885. Data: 2010-05-29 14:38:48
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Daj mi spokój, nie będę pisał tego samego po raz piąty w tym wątku.
    > Poszyukaj sobie w moich wypowiedziach i proszę Cię nie pisz więcej kłamstw
    > na mój temat.

    ale nigdy nie podales tego przepisu. Brniesz dalej w klamstwo.

    Icek

  • 886. Data: 2010-05-29 22:54:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-29 10:54, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > [most w Lubiazu tez moglby byc zalany].
    > A przy naprawde wielkiej wodzie to przez Wieden lub Szwecje :-)

    Chyba źle Ci się link otworzył ;)

  • 887. Data: 2010-05-30 10:13:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 May 2010 22:54:25 +0200, Mirek Ptak wrote:

    >Chyba źle Ci się link otworzył ;)

    Raczej jest dynamiczny - poprzednio mnie z Opola poprowadzil przez
    Namysłow, Bierutow i Olesnice. To jest trasa uzasadniona przy powodzi
    na Odrze.

    Dzis prowadzi przez Grodkow, Nyse i Korfantow - zaiste ciekawa trasa
    :-)

    O - otwarlem jeszcze raz i znow przez Namyslow.

    Ale jak wyznaczam Szczecin-Opole sam, to dobrze prowadzi.

    J.

  • 888. Data: 2010-05-30 11:00:18
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > na Odrze.
    >
    > Dzis prowadzi przez Grodkow, Nyse i Korfantow - zaiste ciekawa trasa

    Zaiste bardzo ciekawa, zwłaszcza Korfantów. Co prawda byłem tam jakieś 30
    lat temu, ale to co widziałem to był szok. Ludzie mówili jakimś dziwnym z
    niemiecka brzmiacym językiem, a zamiast koni w polu i w zaprzęgach używano
    krów.
    Prawdziwy skansen :D
    Ale jedno co trzeba było przyznać to czystośc i porządek na podwórkach i
    ulicach, którego nigdy wcześniej, ani później nie widziałem na żadnej innej
    polskiej wsi :D

  • 889. Data: 2010-05-31 14:54:54

    Sun, 30 May 2010 10:13:13 +0200, w
    <u...@4...com>, J.F.
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > :-)
    >
    > O - otwarlem jeszcze raz i znow przez Namyslow.

    Bo zależy o której godzinie otworzysz. (Wyznacza trasę na podstawie aktualnego
    obciążenia dróg)