  • 1. Data: 2012-10-22 11:25:27
    Temat: Rezygnacja z tpsa > voip > co wybrac
    Od: "Zferis" <r...@w...pl>

    Mam telefon (i neostrade) w tpsa. Co miesiac place kilkadziesiat pln i nic z
    tego nie mam bo wiekszosc gadam przez komorki.
    Chce zrezygnowac z uslug telefonii tpsa ale nie chce rezygnowac z numeru i
    telefonu stacjonarnego. Co robic?
    Przeniesc numer do jakiegos wirtualnego operatora i wykupic usluge voip? Ale
    co wtedy zrobic (co kupic) aby przy wylaczonym komputerze dzialal nowy
    numer?
    Moze jest jakis operator gdzie na linii tpsa moge placic np. 10 zlotych
    miesiecznie tylko za utrzymanie numeru?

  • 2. Data: 2012-10-22 12:18:58
    Temat: Re: Rezygnacja z tpsa > voip > co wybrac
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Moze jest jakis operator gdzie na linii tpsa moge placic np. 10 zlotych
    > miesiecznie tylko za utrzymanie numeru?

    Ale dalej za utrzymanie lacza haracz dla tpsa 3 dychy
    ja przenioslem do halonet wczesniej Tartel 1 zl oplaty za rok ale do tego
    trzeba miec internet i bramke voip

  • 3. Data: 2012-10-22 12:25:15
    Od: "Zferis" <r...@w...pl>

    > Ale dalej za utrzymanie lacza haracz dla tpsa 3 dychy
    > ja przenioslem do halonet wczesniej Tartel 1 zl oplaty za rok ale do tego
    > trzeba miec internet i bramke voip

    to co robic?
    Ja mam numer wirtualno-stacjonarny (ipfon) ale dziala jak mam wlaczony komp.
    Jak jest wyl. to mam forward na komorke.

  • 4. Data: 2012-10-22 12:45:30
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > to co robic?

    Jak masz alternatywe dla neostrady w podobnej cenie to pozegnaj tpsa i pod
    router bramka i numer voip nie musisz miec wlaczonego kompa dziala
    niezaleznie

  • 5. Data: 2012-10-22 14:14:27
    Od: "Zferis" <r...@w...pl>

    > Jak masz alternatywe dla neostrady w podobnej cenie to pozegnaj tpsa i pod
    > router bramka i numer voip nie musisz miec wlaczonego kompa dziala
    > niezaleznie

    a nie moge pozostawic neo i zrezygnowac z telefonu?
    Da sie pod taka bramke podpiac np. 2 numery, 2 roznych firm typu
    halonet/ipfon etc.?

  • 6. Data: 2012-10-22 21:12:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.10.2012 14:14, Zferis pisze:

    > a nie moge pozostawic neo i zrezygnowac z telefonu?

    Ależ możesz. Tylko i tak wtedy płacisz haracz za "utrzymanie linii".

  • 7. Data: 2012-10-22 23:10:03
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ja bym zrobil tak:

    1. zamowic usluge neofon TP z taryfa: kapital 5 (taki voip w TP) z
    migracja numery z linii stacjonarnej, a na linii stacjonarnej kazac
    zalozyc jakis inny numer.

    2. jak juz bedzie nowy numer na linii stacjonarnej i na voip (stary
    numer) to zawiesic usluge telefoniczna na linii stacjonarnej

    placimy wtedy 17,50 + vat za kazdy miesiac zawieszenia, ale uwaga:
    jezeli nie poprosimy od razu przy zamawianiu zawieszenie na rozbicie
    na raty, to moze przyjsc faktura od razu za caly okres zawieszenia.

    Wten sposob do neostrady (faktury) co miesiac beda doliczac za
    zawieszenie. Maksymalnie mozna za jednym razem zawiesic na 12 miesiecy
    i trzeba pilnowac aby pod konie 12 miesiaca przedluzyc.

    3. w usludze neofon TP placimy 5 zl/miesiac min. oplaty - wszystko do
    wydzwonienia wg stawiek z cennika (czyli 10 gr/min na stacjonarne).

    4. jak to nam sie nie podoba, to u innego operatora voip skladamy
    wniosek o przeniesienie do nich numeru z neofona i placimy 1zl/rok lub
    ew. 1zl/miesiac.

    usluga neofon tp jest swiadczona na dowolnym laczu internetowym, ktore
    nie musi miec nic wspolnego z TP.

    A do neostrady doplacamy 17,50 +vat. Jak zmienimy operatora Internetu,
    to mozemy zrezygnowac z linii telefonicznej wogole a numer (nowy)
    olac, a reszta bez zmian, bo stary numer mamy juz przeniesiony do
    innego opa.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2012-10-23 10:46:07
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    To jest dobra mysl bo placimy mniej jak za utrzymanie lacza do neostrady

  • 9. Data: 2012-10-23 11:40:54
    Od: "Zferis" <r...@w...pl>

    Przemysle to i podejme decyzje. Wielkie dzieki.

  • 10. Data: 2012-10-28 14:30:18
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-23 11:40, Zferis pisze:
    > Przemysle to i podejme decyzje. Wielkie dzieki.

    TP/Orange ma teraz ciekawą ofertę -
    <http://www.orange.pl/kid,4002234827,id,4002796630,t
    itle,Plan-Na-Kazdy-Dzien,article.html>

    K.