  • 1. Data: 2013-12-07 13:58:17
    Temat: [Rozwiązanie/Solved] Kodowanie kluczyka (pilota) A3 8L
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Witam,

    Ponieważ te autka mają taką funkcję bez zabawy z VAGiem, a dużo jest
    różnych opisów w sieci, to podaje dla potomnych.

    Klucz w którym nie działa pilot, musi być rozpoznawany przez immo w
    stacyjce.

    1. Wkładamy kluczyk do zamka w drzwiach kierowcy.
    2. Przekręcamy w lewo (do otwarcia).
    3. Trzymając w tej pozycji (po chwili mogą zacząć opuszczać się szyby),
    naciskamy przycisk zamknięcia na kluczyku.

    Punkty 2 i 3 powtórzyłem kilka razy i za drugim czy trzecim załapał i
    auto się zazbroiło (możliwe że tą kombinację albo trzeba właśnie
    powtórzyć kilka razy albo trzeba to odpowiednio szybko / wolno robić).
    Od tego momentu pilot w kluczyku, jest ponownie użyteczny :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2017-02-18 16:53:24
    Od: p...@g...com

    W dniu sobota, 7 grudnia 2013 13:58:17 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    > powtórzyć kilka razy albo trzeba to odpowiednio szybko / wolno robić).
    > Od tego momentu pilot w kluczyku, jest ponownie użyteczny :-)

    Witam,

    Mój problem jest taki miałem 2 kluczyki od zakupu samochodu jeden działał bez
    problemu w drugim wymieniłem baterie. Próbując zakodować ten drugi przestały działać
    oba. Zastosowałem pana sposób na ten drugi kluczyk z nową baterią i zadziałało za 1
    razem a znowu na ten pierwszy kluczyk ten sposób nie działa :/ wie pan co może być
    przyczyną ?