  • 1. Data: 2013-12-06 19:27:42
    Temat: uprzejmie donosze...
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    ze sezon zimowy uwazam za rozpoczety ...
    zajebalem w tyl astry dzis ...0_o
    na szczescie lekko, jakis 25 na godzine, u mnie straty zadne, u
    poszkodowanego troche wieksze. zderzak, klapa. belka. podloga i jeszcze go
    wepchnalem na civica ... takze zderzak przod tez.
    totalne oblodzenie nie sprzyja nawet zimowkom, abs nie pomogl, hamowanie
    recznym tez nie ... uskoczyc w bok nie bylo jak .. ,
    poszkodowani okazali sie mega spoko goscmi - nie wezwali policji -
    spisalismy oswiadczenie.
    uprzejmie przeprosilem, pierwsza moja stluczka od 9 lat :P lekki kubel
    sniegu na glowe...

    fpisujcie miasta.

  • 2. Data: 2013-12-06 19:33:10
    Temat: Re: uprzejmie donosze...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-06 19:27, misiek pisze:
> [...]
    > poszkodowanego troche wieksze. zderzak, klapa. belka. podloga i jeszcze go
    > wepchnalem na civica ... takze zderzak przod tez.

    To Ci się tylko wydaje, że nie masz strat. Ściągnij zderzak i popatrz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2013-12-06 19:42:51
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To Ci się tylko wydaje, że nie masz strat. Ściągnij zderzak i popatrz.

    no tak jak mowisz, ale to w weekend - bo dzis ciemno jak w d... u
    afroamerykanina i do tego marznace opady i wicher w twarz :P
    rzucielm tylko okiem na zewnatrz - zderzak mi nawet nie pekl ... nie wiem
    jakim cudem.

    moral na dzis - uwazajcie na oblodzenie ... tak jak zawsze na wszystko
    uwazam, tak dzis zostalem z lekka zaskoczony ...

  • 4. Data: 2013-12-06 21:52:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > To Ci się tylko wydaje, że nie masz strat. Ściągnij zderzak i popatrz.

    Niekoniecznie
    Zależy czym tam jeździ

    Mi wjechała w dupę Astra, i u mnie się tylko szkło z jej lampy w zderzak
    wbiło. Wydłubałem. Ale dziury zostały to poszła wymiana z ubezpieczenia.
    A tam lampa, zderzak, maska, nie zauważyłem czy też nie błotnik.
    Alfa 156 sedan ma znaczy się twardą dupę ;)

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2013-12-06 23:17:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Dec 2013 19:27:42 +0100, misiek napisał(a):
> [...]
    > wepchnalem na civica ... takze zderzak przod tez.
    > totalne oblodzenie nie sprzyja nawet zimowkom,

    A zimowki byly ?
    Czy oszczednosci wlasnie przerodzily sie w straty ?:-P

    J.

  • 6. Data: 2013-12-06 23:21:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** misiek pisze tak:

    > ze sezon zimowy uwazam za rozpoczety ...
    > zajebalem w tyl astry dzis ...0_o

    > fpisujcie miasta.

    Dziś przy 5km/h oderzyłem w krawężnik idealnie bokiem. Nie pomógł ABS
    ani wciśnięcie sprzegła. Dyshonor, plama i kac.

    Od początku dnia źle mi się jeżdziło. Być może przez zbyt mocno
    napompowane zimówki do 4 bar lub zbyt ciężki przód samochodu (4 osoby a
    tył pusty). Może trzeba było od rana przyjąć taktykę agresywnego dryftu
    :)

    fpisujcie miasta

    --
    Piter

  • 7. Data: 2013-12-06 23:25:22
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > A zimowki byly ?
    > Czy oszczednosci wlasnie przerodzily sie w straty ?:-P

    a czytanie ze zrozumieniem bylo ? :P
    toz pisze ze mimo zimowek jechalem jak po lodzie - akurat padal marznacy
    deszcz ze sniegiem czy chujwi jak to nazwac...
    heble w podloge, abs ochjujal - jeszcze reczny podciagnalem dla pewnosci :D
    i jeeeb.

  • 8. Data: 2013-12-06 23:25:47
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A tam lampa, zderzak, maska, nie zauważyłem czy też nie błotnik.
    > Alfa 156 sedan ma znaczy się twardą dupę ;)

    jak ktos ma miekkie serce - musi miec twarda dupe :D
    tak mowia :D

  • 9. Data: 2013-12-06 23:27:40
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > napompowane zimówki do 4 bar lub zbyt ciężki przód samochodu (4 osoby a
    > tył pusty). Może trzeba było od rana przyjąć taktykę agresywnego dryftu

    no prawda - nie bez kozery w kuj pom totalne karambole pod zninem i na
    jakiejs obwodnicy totalne korki wlasnie przez wypadki...
    zajebiste mikolajki.

  • 10. Data: 2013-12-07 09:13:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Dec 2013 23:25:22 +0100, misiek napisał(a):

    > a czytanie ze zrozumieniem bylo ? :P
    > toz pisze ze mimo zimowek jechalem jak po lodzie

    Napisales tak ze dwojako mozna rozumiec - np ze jakbys mial zimowki,
    to i tak by nie pomoglo :-P

    J.