  • 1. Data: 2013-12-06 19:03:25
    Temat: Ubezpieczenie OC w Hdi - warto?
    Od: "Sferix" <b...@w...pl>

    Musze ubezpieczyc 2 auta.
    Najtaniej OC wyszlo mi HDI (ciut drozej Liberty Direct).
    Czy kupujac OC kierowac sie tylko cena czy jeszcze cos jest wazne?

  • 2. Data: 2013-12-06 23:25:18
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC w Hdi - warto?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Sferix pisze tak:

    > Musze ubezpieczyc 2 auta.
    > Najtaniej OC wyszlo mi HDI (ciut drozej Liberty Direct).
    > Czy kupujac OC kierowac sie tylko cena czy jeszcze cos jest wazne?

    sprawdź jeszcze TUZ

    --
    Piter

  • 3. Data: 2013-12-07 13:24:51
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2013-12-06 19:03, Sferix wrote:
    > Musze ubezpieczyc 2 auta.
    > Najtaniej OC wyszlo mi HDI (ciut drozej Liberty Direct).
    > Czy kupujac OC kierowac sie tylko cena czy jeszcze cos jest wazne?

    Mam chyba jedno auto w HDI bo musiałem,
    i cena była ok, z 790 (jakie im wychodziło) zrobili
    chyba 693 z tym że mbank dawał 540 za to samo auto.

  • 4. Data: 2013-12-07 19:23:21
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Jeżeli samo OC, to właściwie interesuje Cię tylko cena. Chyba, że są jakieś dodatki,
    typu Assistance, NW, czy ubezpieczone szyby lub opony.