    From: SlaweK <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Rysy na gmolach - jak zabezpieczyć?
    Date: Fri, 13 May 2011 01:16:27 -0700 (PDT)

    Witam,

    Po poprzednim sezonie pojawiło się kilka rys na gmolach mojej TDMki
    (Skutek parkingówki).
    Póki co nie widać żeby brała je rdza ale chciałbym to jakoś
    zabezpieczyć, polakierować.
    Jak najlepiej to zrobić? Nie chce po każdej drobnej parkingówce
    zdejmować gmoli,
    piaskować i malować u lakiernika. Czy oczyszczenie i podmalowanie
    lakierem kupionym w markecie wystarczy?
    czy zrobi więcej szkody niż pożytku?
    Jaki lakier najlepiej zastosować? Mam gmole Givi malowane proszkowo.

    Pozdr.
    Sławek