    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: S.M.A.R.T. z dysku - czy czas zacząć się bać?
    Date: Tue, 28 Jan 2014 02:35:22 +0100

    Z ciekawości pobrałem dane o stanie dysku twardego (Hitachi HGST 500 GB,
    7200 obrotów, 16 MB cache). Wszystko jest OK, poza jednym -
    <http://imageshack.com/a/img191/3909/h1pj.png>

    5 realokowanych sektoró. Czy coś z tym zrobić? Czy zostawić jak jest?
    Nie wiem, czy to bad sektory logiczne, czy fizycznie uszkodzone miejsca.
    Nie mam dysku na podmianę, więc mogę jedynie czynić jakieś małoinwazyjne
    operacje na nim, bez zerowania i naprawiania wszystkiego jak leci. Czy
    skanowanie dysku MHDD z opcją remapowania w takiej sytuacji będzie
    bezpieczne?

    Pozdrowienia

    K.

    --