    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: SE XPERIA ARC S - kilka pytań
    Date: Sun, 15 Aug 2021 16:13:35 +0200

    Pierwsze zderzenie z takim modelem.

    Aparat po włączeniu informuje, że brak karty SD. Mnie nie
    przeszkadza ale jemu chyba tak, bo nie chce zdjęć robić (wiem
    gdzie przycisk spustu plus włączony dotyk). Czy zdjęcia zapisywał
    tylko na karcie czy może też w pamięci wewnętrznej?
    Jeżeli może, gdzie to zmienić? Pamięć wewnętrzna dostępna >100MB.
    To samo dot. Galerii, też tylko na SD?

    Po podaniu magicznego kodu, w menu serwisowym mżna sprawdzić,
    czy licznik zmian simlocka się nie wyzerował i można go zdjąć.
    [x] Network 5 ma oznaczać, że można. Nie znalazłem jak sprawdzić
    czy ma w ogóle simlocka. Można to sprawdzić bez wkładania
    karty innego operatora (chwilowo nikt w okolicy nie ma)?

    Arek