  • 11. Data: 2022-07-20 07:57:07
    Temat: Re: SIM do internetu
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/07/2022 11:26 pm, pueblo wrote:

> [...]
    > te GB są ważne 3 msc, ale w przypadku przeniesienia łączą się z ważnością
    > tych 2 - na rok. O ile nic się nie zmieniło, ale w tamtym roku tak jeszcze
    > było. No i te 50 zł zostaje na karcie. Skoro karta będzie używana, to
    > odpadają opłaty za brak aktywności. Po roku już jest trudniej.
    > Dawno temu tak używałem internetu, a te 5 dych to sprzedawałem na allegro
    > jako przelewy sms odzyskując 70-80% kasy. Teraz też można, dłuższa zabawa,
    > ale do 90% wraca. Wtedy koszt na rok to ~5 zł plus starter.
    > Teraz widzę, że Orange ma jakąś promocję 300 gb na rok, za 5pln na msc.

    Mam juz w play sim rok waznosci konta i tam sa nawet w porzadku pakiety na
    internet tylko ze nie chcialbym zostawic tego numeru a nowych takich juz
    chyba nie ma.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 12. Data: 2022-07-20 09:16:43
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.07.2022 o 07:55, 2late pisze:

    > Dzieki.
    > Szukalem, chcialem sie tylko upewnic. I wlasnie potwierdziles powyzej ze
    > sie da, znaczy cos podobnego chce osiagnac. A nie ma to jak prawdziwe
    > doswiadczenie a nie sucha instrukcja z netu.
    > To na prawde idzie 2 tygodnie?

    Do mnie jakoś tak szło a zamawiałem kilka takich kart na przestrzeni lat
    (na jedną osobę jedna).

    > Bo w takim razie moze bym ten wniosek
    > on-line zlozyl teraz, tylko ze na dobra sprawe to nie wiem dokladnie
    > kiedy ja sie w naszym slonecznym kraju pojawie, a nie chcialbym minac
    > sie z kurierem.

    To podaj adres do kogoś, kto może to odebrać za Ciebie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 13. Data: 2022-07-22 14:50:08
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 20/07/2022 08:16 am, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Do mnie jakoś tak szło a zamawiałem kilka takich kart na przestrzeni lat
    > (na jedną osobę jedna).

    > To podaj adres do kogoś, kto może to odebrać za Ciebie.

    Zamowilem do siebie, a pani mi odpisala ze jeszcze dzis wysle. To ja
    poprosilem, zeby jednak wyslala za ok. dwa tygodnie, jak stoi na ich
    stronie www, bo jestem na wakacjach. Potwierdzila ze da sie zrobic.
    Dzieki, mam nadzieje ze to wszystko jakos bedzie dzialac.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 14. Data: 2022-07-22 19:05:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.07.2022 o 14:50, 2late pisze:
    [...]
    > Zamowilem do siebie, a pani mi odpisala ze jeszcze dzis wysle.

    No Brawo Ty, dałeś się jednak namówić na samodzielne poklikanie bez
    wspomagania, co się kryje na następnej stronie :D

    Zostałeś bohaterem Internetów!

> [...]
    > stronie www, bo jestem na wakacjach. Potwierdzila ze da sie zrobic.
    > Dzieki, mam nadzieje ze to wszystko jakos bedzie dzialac.

    SOA#1 znaczy Standardowa Odpowieć Admina :]

    #1 = mi działa :]

    Żonie, córze, psu (ma GPS własny) Na psa nie da się zamówić, bo nie ma
    PESELa, wziąłem na matkę :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 15. Data: 2022-07-25 14:05:14
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2022 00:10:36 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    [...]

    > No tak mam na działce, nawet wystarcza na podgląd z kamer.

    Polecisz jakieś dobre/niedrogie kamery z modemem 3G/4G?

  • 16. Data: 2022-07-25 16:53:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.07.2022 o 14:05, marek pisze:
    > Dnia Wed, 20 Jul 2022 00:10:36 +0200, LordBluzg(R)???????????? napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Polecisz jakieś dobre/niedrogie kamery z modemem 3G/4G?

    Te dwie opcje się wykluczają. Ja u siebie mam modem LTE i kablami
    połączone kamery ale sąsiad używa starego telefonu z udostępnionym WiFi
    (nie mamy prądu na działkach i leci to z akumulatora+panele).

    Sąsiad miał kiedyś fotopułapki ale w sumie to gówniata jakość a te
    droższe to porażka cenowa. Słyszałem jednak że Tuya coś tam ostatnio
    skrobie w tym temacie w sensie, że relatywnie tanio i dobrze.
    (link poglądowy)
    https://allegro.pl/listing?string=tuya%20kamera%20si
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>