  • 1. Data: 2012-08-08 05:12:49
    Temat: Polactwo
    Od: Slon <z...@g...com>

    Dedykowane szczegolnie dla, wtornego analfabety, Dyjora.

    http://www.youtube.com/watch?v=4m4yv8XkZow

    Slon.

  • 2. Data: 2012-08-08 10:22:50
    Temat: Re: Polactwo
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > Dedykowane szczegolnie dla, wtornego analfabety, Dyjora.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=4m4yv8XkZow

    Aleś wybrał!
    Dziadostwo jest w interesie ludzi pokroju Ziemkiewicza, gdyż są to ludzie
    dziadowscy. O ile łatwiej napisać jest paszkwil o głupocie niż stworzyć
    wartość autonomiczną z której rzekomi głupole mogliby czerpać. Nie myślałeś
    o tym? Ziemkiewicz również o tym nie myślał.

  • 3. Data: 2012-08-08 10:28:27
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-08 10:22, Marek Augustyński pisze:
> [...]
    > wartość autonomiczną z której rzekomi głupole mogliby czerpać. Nie myślałeś
    > o tym? Ziemkiewicz również o tym nie myślał.

    Ale Ziemkiewicz jest przecież publicystą. Wg Twojej, dziwnej zresztą,
    teorii każdy publicysta to dziad.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2012-08-08 10:44:24
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > Ale Ziemkiewicz jest przecież publicystą. Wg Twojej, dziwnej zresztą,
    > teorii każdy publicysta to dziad.

    Jeśli ktoś zabiera się za pisanie książki, wypadałoby żeby tworzył
    rzeczywistość. Wypadałoby również, aby przestał przy tym twierdzić, jak
    rozkapryszony smarkacz, że głosi obiektywną prawdę. Co to w ogóle jest?
    Albo piszesz, bo masz coś do powiedzenia albo jesteś dziadem, który uważa,
    że zauważył coś czego nikt inny nie zauważył. Ziemkiewicz traktuje ludzi jak
    idiotów, bo sam jest idiotą.

  • 5. Data: 2012-08-08 10:59:55
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-08 10:44, Marek Augustyński pisze:
    > Jeśli ktoś zabiera się za pisanie książki, wypadałoby żeby tworzył
    > rzeczywistość.

    Komentując także można tworzyć rzeczywistość.
    Nie rozumiem o jakie tworzenie Ci chodzi.

    > Wypadałoby również, aby przestał przy tym twierdzić, jak
    > rozkapryszony smarkacz, że głosi obiektywną prawdę.

    Nie ma czegoś takiego jak obiektywna prawda. Ziemkiewicz ocenia, wydaje
    opnie... swoje, jak najbardziej subiektywne przecież.

    > Albo piszesz, bo masz coś do powiedzenia albo jesteś dziadem, który uważa,
    > że zauważył coś czego nikt inny nie zauważył. Ziemkiewicz traktuje ludzi jak
    > idiotów, bo sam jest idiotą.

    Napisz po prostu, że go nie lubisz.

    Ja tam go lubię ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2012-08-08 11:48:53
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > Komentując także można tworzyć rzeczywistość.
    > Nie rozumiem o jakie tworzenie Ci chodzi.

    O takie z którego coś wynika. Facet tworzy grunt dla teorii spiskowych. Jest
    łatwy, szybki i podobno dowcipny.

    > Nie ma czegoś takiego jak obiektywna prawda. Ziemkiewicz ocenia, wydaje
    > opnie... swoje, jak najbardziej subiektywne przecież.

    Nie nie. On mówi wprost, że &#8222;stwierdza jak jest&#8221;. Problem polega na tym,
    że
    jest inaczej i w zależności od punktu widzenia. Gdyby Ziemkiewicz miał na
    celu konstruowanie rzeczywistości ze wszystkich klocków jakie w niej są,
    straciłby sposobność mówienia.

    > Napisz po prostu, że go nie lubisz.
    >
    > Ja tam go lubię ;-)

    Nie lubię go za coś, a nie że go nie lubię od tak.

  • 7. Data: 2012-08-08 12:06:44
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-08 11:48, Marek Augustyński pisze:
    > O takie z którego coś wynika.

    "Coś" - konkretnie jak cholera.

    > Nie nie. On mówi wprost, że &#8222;stwierdza jak jest&#8221;.

    ...jak jest - wg niego. Do jest w domyśle.
    O co Ci chodzi?

    > Problem polega na tym, że
    > jest inaczej

    No masz! Teraz Ty bijesz w ten dzwon ;-)

    > Nie lubię go za coś, a nie że go nie lubię od tak.

    To, że jest idiotą to już słyszałem... a umiałbyś konkretnie napisać, za
    co go nie lubisz?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2012-08-08 12:14:50
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > a umiałbyś konkretnie napisać, za
    > co go nie lubisz?

    Umiałbym ale jaką mam gwarancję, że tego nie wytniesz i nie zapytasz o to
    samo ponownie?

  • 9. Data: 2012-08-08 12:26:29
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-08 12:14, Marek Augustyński pisze:

    > Umiałbym ale jaką mam gwarancję, że tego nie wytniesz i nie zapytasz o to
    > samo ponownie?

    Ok, już nie trzeba... i tak nie liczyłem na konkrety

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2012-08-08 12:42:40
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > Ok, już nie trzeba... i tak nie liczyłem na konkrety

    Bo ich nie chciałeś. Zamiast mnie ciągnąć o "grunt dla teorii spiskowych",
    chlasnąłeś temat. To jest właśnie "Ziemikiewicz". Już czekam jak pojawi się
    wywód o maluczkich.