  • 1. Data: 2022-02-14 16:59:55
    Temat: SUV
    Od: Peter <p...@g...pl>

    Znowu ukochane SUV

    https://www.sadistic.pl/trabili-ale-nie-zorientowal-
    sie-vt555005.htm

    -jestem za tym żeby każdy tzw suv miał obowiązkowy system kamer 360 i
    radarów

  • 2. Data: 2022-02-14 17:26:51
    Temat: Re: SUV
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/02/2022 15:59, Peter wrote:
> [...]
    sie-vt555005.htm

    > -jestem za tym żeby każdy tzw suv miał obowiązkowy system kamer 360 i

    I co te kamery maja dac? Mam radar i mi pika jak widzi pieszego. Czasem
    jest to na tyle nieudolne ze wystarczy jechac po luku i miec przez
    chwile pieszego idacego prawidlowo chodnikiem i juz HUD wali na czerwono
    po oczach. Ale to jak jade, w tej sytuacji gdy pieszy byl w martym
    punkcie to szybciej sie odezwa czujniki parkowania. Na pewno nikt nie
    bedzie w takiej sytuacji patrzal w obraz z kamer bo zanim zdazy
    zareagowac to go i tak przejedzie. Wg. opisu to jest USA, tam masz
    osobne PJ na automat i manual, nie wiem czy widziales jak malo
    skomplikowane sa ich samochody wewnatrz. Szczegolnie takie 5-10 letnie.

  • 3. Data: 2022-02-14 18:18:31
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.02.2022 o 16:59, Peter pisze:
> [...]
    sie-vt555005.htm

    > -jestem za tym żeby każdy tzw suv miał obowiązkowy system kamer 360 i

    Akurat w SUVie więcej widać a nie mniej. No ale kto by się spodziewał,
    że poprzedzający samochód jadąc pyr pyr pyr przejechał człowieka który
    teraz na asfalcie leży.

  • 4. Data: 2022-02-14 19:24:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 14.02.2022 o 17:26, K pisze:
    > Wg. opisu to jest USA, tam masz osobne PJ na automat i manual,

    W Polsce też jest osobne prawko na automaty. Od lat.

    --
    MN

  • 5. Data: 2022-02-14 19:51:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2022 16:59:55 +0100, Peter wrote:
> [...]
    sie-vt555005.htm

    > -jestem za tym żeby każdy tzw suv miał obowiązkowy system kamer 360 i

    Dosadne, ale czy tu suv winny, czy bardziej
    kierowca/sytuacja/pech/słupek?

    Bo SUV chyba nie jakis nadzwyczajny, kierowca moze sie patrzyl gdzie
    indziej ... a ten bialy jeszcze mniej suvowaty, a tez nie zauwazyl.

    A klaksony ... moze w NY normalne :-(

    J.

  • 6. Data: 2022-02-14 23:18:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.02.2022 o 19:51, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Bo SUV chyba nie jakis nadzwyczajny, kierowca moze sie patrzyl gdzie
    > indziej ... a ten bialy jeszcze mniej suvowaty, a tez nie zauwazyl.

    Ignorancja. Tam też majo PiSiorów, przecież :)
    Próba tłumaczenia mnie zastanawia, w sensie, kim trzeba być, żeby to
    tłumaczyć (niezrozumiesz) :/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 7. Data: 2022-02-15 11:16:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2022 23:18:00 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Ignorancja. Tam też majo PiSiorów, przecież :)
    > Próba tłumaczenia mnie zastanawia, w sensie, kim trzeba być, żeby to
    > tłumaczyć (niezrozumiesz) :/

    Zakladam, ze nie przejechal specjalnie (sprawdzic, czy nie Murzyn).

    Wiec nie widzial.
    A nie widzial, bo SUV ma kiepska widocznosc, czy sie patrzyl gdzie
    indziej, czy lezal akutat gdzies za slupkiem, i to niekoniecznie jest
    wina SUV ...

    J.

  • 8. Data: 2022-02-15 11:44:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.02.2022 o 11:16, J.F pisze:

    > Zakladam, ze nie przejechal specjalnie (sprawdzic, czy nie Murzyn).
    >
    > Wiec nie widzial.

    Ale z czym dyskutujesz? To, że nie zauważył, to dla mnie jest
    ignorancją. Z filmu jasno widać, że miał widoczność leżącego/kąt.

    > A nie widzial, bo SUV ma kiepska widocznosc, czy sie patrzyl gdzie
    > indziej, czy lezal akutat gdzies za slupkiem, i to niekoniecznie jest
    > wina SUV ...

    Pewnie że nie jest to winą SUW, z czym dyskutujesz?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 9. Data: 2022-02-15 11:54:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.02.2022 o 11:44, LordBluzg(R) pisze:

    sie-vt555005.htm

    > Ale z czym dyskutujesz? To, że nie zauważył, to dla mnie jest
    > ignorancją. Z filmu jasno widać, że miał widoczność leżącego/kąt.

    > Pewnie że nie jest to winą SUW, z czym dyskutujesz?

    Się przyjrzałem. Kierowca SUW ma opuszczoną osłonę przeciwsłoneczną,
    czyli sam sobie ograniczył widoczność. Skoro zrobił to w nocy, to albo
    pojeb albo ma coś ze wzrokiem.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 10. Data: 2022-02-15 12:52:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2022 11:44:34 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Ale z czym dyskutujesz? To, że nie zauważył, to dla mnie jest
    > ignorancją. Z filmu jasno widać, że miał widoczność leżącego/kąt.

    A teza chyba byla, ze to SUV winny.

    > Pewnie że nie jest to winą SUW, z czym dyskutujesz?

    Moze OP sie nie przyjrzal, ale wezmy takiego suva
    http://obrazki.4ever.eu/motoryzacyjne/dodge-ram-1940
    86

    Dobra widocznosc do przodu?

    J.