  • 1. Data: 2022-02-14 22:15:37
    Temat: ale urwal
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/shorts/w71tIKadxyk

    https://youtu.be/adyKvvTp0ZU?t=23

    W Rosji to jednak maja wieksza fantazje ...

    J.

  • 2. Data: 2022-02-14 22:41:39
    Temat: Re: ale urwal
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.02.2022 o 22:15, J.F pisze:

    > https://www.youtube.com/shorts/w71tIKadxyk
    >
    > https://youtu.be/adyKvvTp0ZU?t=23
    >
    > W Rosji to jednak maja wieksza fantazje ...

    2017 to tak jakbyś exhumację robił :> Na sadola linkuj ale nie musisz na
    harda :]

    Telegram se zainstaluj. Tam jest jeszczy lepij :D...noobie.

    Tetryczejesz.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2022-02-15 18:17:42
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-02-14 o 22:15, J.F pisze:

    > W Rosji to jednak maja wieksza fantazje ...

    Gówno prawda. Nie mają obowiązkowych ubezpieczeń więc mają
    kamerki w prawie każdym aucie. A i tak widziałem podobne
    sceny nakręcone w polsce jak popadało.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2022-02-15 20:15:13
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 14.02.2022 22:15, J.F wrote:

    > https://www.youtube.com/shorts/w71tIKadxyk
    >
    > https://youtu.be/adyKvvTp0ZU?t=23
    >
    > W Rosji to jednak maja wieksza fantazje ...
    >

    > J.

    Po co oni z samochodów wyskakiwali?

  • 5. Data: 2022-02-15 20:27:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.02.2022 o 20:15, Uncle Pete pisze:

    > Po co oni z samochodów wyskakiwali?

    W Rosji samochody wybuchajo :)

    https://youtu.be/j94CAxbvE2g

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 6. Data: 2022-02-17 12:24:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2022 18:17:42 +0100, RadoslawF wrote:

    > Gówno prawda. Nie mają obowiązkowych ubezpieczeń więc mają
    > kamerki w prawie każdym aucie.

    U nas tez przybywa i na YT to widac..

    > A i tak widziałem podobne
    > sceny nakręcone w polsce jak popadało.

    A gdzie tam. Jedno "Ale Urwal".

    Przezylem tez pare razy w naturze, to tez bez radzieckiej fantazji :-)

    J.