    From: Michal Grzechowiak <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: SVG: punkty w obrębie obszaru
    Date: Wed, 03 Nov 2010 11:18:16 +0100

    Witajcie,

    Problem jest następujący: mam plik SVG z jednym obiektem Path - jakiś
    wielokąt. Z bazy danych pobieram współrzędne kilkuset punktów, które mam
    umieścić w tym wielokącie. Niektóre punkty mają błędnie przypisane
    współrzędne i wypadają poza jego obszar. Czy jest jakiś prosty sposób (w
    samym SVG), aby zmusić takie niesforne punkty do niewychodzenia poza
    wielokąt? Tzn. każdy taki punkt powinien się przemieścić w najbliższe
    możliwe miejsce wewnątrz wyznaczonego obszaru.

    Będę wdzięczny również za podpowiedź, jak szukać informacji na ten temat
    (jakieś słowa kluczowe).

    Pozdrawiam,
    Michał