  • 1. Data: 2010-11-03 10:18:16
    Temat: SVG: punkty w obrębie obszaru
    Od: Michal Grzechowiak <i...@g...com>

    Witajcie,

    Problem jest następujący: mam plik SVG z jednym obiektem Path - jakiś
    wielokąt. Z bazy danych pobieram współrzędne kilkuset punktów, które mam
    umieścić w tym wielokącie. Niektóre punkty mają błędnie przypisane
    współrzędne i wypadają poza jego obszar. Czy jest jakiś prosty sposób (w
    samym SVG), aby zmusić takie niesforne punkty do niewychodzenia poza
    wielokąt? Tzn. każdy taki punkt powinien się przemieścić w najbliższe
    możliwe miejsce wewnątrz wyznaczonego obszaru.

    Będę wdzięczny również za podpowiedź, jak szukać informacji na ten temat
    (jakieś słowa kluczowe).

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2010-11-08 09:10:14
    Temat: Re: SVG: punkty w obrębie obszaru
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2010-11-03 11:18, Michal Grzechowiak wrote:

    > współrzędne i wypadają poza jego obszar. Czy jest jakiś prosty sposób (w
    > samym SVG), aby zmusić takie niesforne punkty do niewychodzenia poza

    Wlasciwie nie - ale - mozesz uzyc javascript do uporzadkowania
    niesfornych punktow