  • 11. Data: 2009-02-19 21:45:06
    Temat: Re: Sami Swoi nowa platforma
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    SDD pisze:

    > Co ty chlopie opowiadasz.
    > W starej platformie *MUSIAL* byc kod PIN2 - to bowiem w oparciu o
    > uruchamianie nim funkcje funkcjonowala stara platforma, wysiwetlajaca ilosc
    > pozostalej kasy na wyswietlaczu.
    > Z tego tez powodu kod ten ni eby, udostepniany abonentom, gdyz mogliby oni
    > go wykorzystac do pewnych naduzyc.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    O widzisz, tego nie wiedziałem!
    Sam kodu PIN2 potrzebowałem swego czasu w Simplusie, ale to już był ten
    z nową platformą, stąd mój post.

  • 12. Data: 2009-02-19 21:48:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Pawełek" <m...@U...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:gnkkdg$bpt$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > O widzisz, tego nie wiedziałem!
    > Sam kodu PIN2 potrzebowałem swego czasu w Simplusie, ale to już był ten z
    > nową platformą, stąd mój post.

    Jak wezmiesz karte ze starej, to normalnie probujac wejs np. w limity rozmow
    pyta sie Ciebie o PIN2 i masz 3 proby - potem si eblokuje.
    Nie mialem w lapie nowejk, wiec nie wiem jak jest w nowych:)
    Na pewno PIN2 jest w Tak-Tak-u i tam jest on normalnie udostepniany wraz z
    PUK2 w kopercie startowej.
    PIN2 jest tez w Play'u - ale nei udostepniany.
    W innych jak jest obiecnie - to nie wiem :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-02-20 20:35:54
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    SDD pisze:

    > W innych jak jest obiecnie - to nie wiem :)

    W Orange kod PIN2 to standardowo 9999, jednak kod PUK2 nie jest
    udostępniany. W razie zablokowania PINu2 pozostaje wymiana karty SIM na
    nową...

    Marek

  • 14. Data: 2009-02-22 20:18:43
    Od: "hsd" <l...@l...pl>

    > Możesz spróbować skontaktować się z Biurem Obsługi w celu zdalnej
    > aktualizacji karty SIM, ale ZTCW jeśli to nie pomoże to zostaje tylko
    > wymiana karty SIM na nowy egzemplarz. Stara karta się 'zwiesiła' z tym
    > AoC, choć platforma jest już zmieniona.
    > Pozdrawiam.

    dokladnie wymiana karty sim bo pewnie karty ss to nie sim intelligent i sie
    sama
    nie zaktualizuje

    hsd