  • 1. Data: 2010-08-23 16:46:07
    Temat: Samochod napedzany hmm, sila ludzkich miesni....
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Niedawno byla dyskusja na temat przyszlosci silnikow/samochodow. Wiec
    moze tak?
    http://uk.cars.yahoo.com/19082010/36/human-powered-c
    ar-reach-60mph-0.html

    Samochod jest legalny w Stanach.
    Ciekawe czy sie przyjmie w Polsce. Dla dresow jak znalazl silka i
    jazda w jednym ;) ;)

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-08-23 16:52:34
    Temat: Re: Samochod napedzany hmm, sila ludzkich miesni....
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Aug 2010 07:46:07 -0700 (PDT), Piotr Molski wrote:
> [...]
    car-reach-60mph-0.html
    >Ciekawe czy sie przyjmie w Polsce. Dla dresow jak znalazl silka i

    I znow bedzie dyskusja czy mozna przyjechac do pracy przepoconym :-)

    Choc w zasadzie .. gdyby tak zamontowac w bagazniku skladana kabine
    prysznicowa :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-08-23 16:52:34
    Od: Marcus <m...@a...pl>

    W dniu 2010-08-23 16:46, Piotr Molski pisze:
> [...]
    ar-reach-60mph-0.html

    > Samochod jest legalny w Stanach.
    > Ciekawe czy sie przyjmie w Polsce. Dla dresow jak znalazl silka i

    To co to za SAMOchód? Bardziej drezyna :D

    Pozdro
    Marek

  • 4. Data: 2010-08-23 18:48:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-23 16:46, Piotr Molski wrote:

    > Ciekawe czy sie przyjmie w Polsce. Dla dresow jak znalazl silka i
    > jazda w jednym ;) ;)

    Flinstonmobile. Dresy czy jaskiniowcy, niewielka roznica ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2010-08-23 20:03:01
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    ar-reach-60mph-0.html

    > Samochod jest legalny w Stanach.
    > Ciekawe czy sie przyjmie w Polsce. Dla dresow jak znalazl silka i

    Zadna nowinka, Rosjanie znali taki pojazd od dawna: ;)
    http://www.motorbase.com/pictures/auctionlots/596417
    071/608265707/fs_22517.jpg
    Ech, moje pierwsze niezrealizowane motoryzacyjne marzenie. :)

    Pzdr
    Pawel

  • 6. Data: 2010-08-23 20:30:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-23 20:03, pavellz wrote:

    > Ech, moje pierwsze niezrealizowane motoryzacyjne marzenie. :)

    I ta boczna wneka na "akumulator" 4,5V sluzacy do oswietlenia ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2010-08-24 00:00:25
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisal w wiadomosci

    > I ta boczna wneka na "akumulator" 4,5V sluzacy do oswietlenia ;)

    Hehe, wlasnie o tym mialem napisac! :-) Mialem taki - ten sam kolor. A
    bateria byla taka jak do kolejowych telefonów. Wkurzaly mnie tylko dziecki
    siadajace na bagazniku - nie dalo sie wtedy jechac.

  • 8. Data: 2010-08-24 00:43:49
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 23 Sie, 20:03, "pavellz" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Zadna nowinka, Rosjanie znali taki pojazd od dawna:
    ;)http://www.motorbase.com/pictures/auctionlots/5964
    17071/608265707/fs_...
    > Ech, moje pierwsze niezrealizowane motoryzacyjne marzenie. :)

    Patrz, moje tez. Niestety niezrealizowane ;)

    W oryginale amerykanskim ta energia "z wajchy" jest jakos
    magazynowana, ciekawe w czym? Bo nie trzeba non-stop wachlowac zeby
    jechac.

    pozdr
    Piotr

  • 9. Data: 2010-08-24 01:15:18
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    x.googlegroups.com...

    > W oryginale amerykanskim ta energia "z wajchy" jest jakos
    > magazynowana, ciekawe w czym?

    Moze jak w modelach latajacych - energia skreconej gumy? ;-) Stawiam jednak
    na jakies wirujace kolo zamachowe.

    > Bo nie trzeba non-stop wachlowac zeby jechac.

    No fakt, w ruskim samochodziku caly czas trzeba bylo pedalowac. Nawet z
    górki nie bardzo dalo sie szybko jechac, no chyba ze nogami na zewnatrz (ale
    tego w czasie jazdy nie dalo sie zrobic, bo malo miejsca zeby je wyciagnac),
    bo bylo bezposrednie przelozenie z kól na pedaly.

  • 10. Data: 2010-08-24 08:15:56
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Zadna nowinka, Rosjanie znali taki pojazd od dawna: ;)
    > http://www.motorbase.com/pictures/auctionlots/596417
    071/608265707/fs_22517.jpg
    > Ech, moje pierwsze niezrealizowane motoryzacyjne marzenie. :)

    A ja taki mialem, tylko pomaranczowy. Swoja droga jak go nazywali, bo logo
    mi szybko odpadlo? Kojarzy mi sie moskwicz.