  • 1. Data: 2010-08-23 11:52:28
    Temat: Sposób na kryzys - BMW diesel?
    Od: " Paweł" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Do tej pory jeździłem zawsze nowymi autami z salonu żeby nie było obciachu
    przed sąsiadami. W ciągu 3 lat miałem:

    - Fiata Bravo MULTIJET 120KM ale miał już 2 lata więc zmieniłem na nowego
    - Fiata Croma Emotion 2,2 benzyna :)

    ale niestety... brak mi teraz kasy i chce coś taniego i oszczędnego.
    Chce sprzedać obecne auto i kupić jakiegoś grata za max 30 000 zł.

    Byłem ostatnio na giełdzie i zobaczyłem BMW 530d z 1999 roku. Zobaczyłem w
    internecie i takie auto pali dość mało:

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e39/222/e39_530d.
    html

    średnio więc mniej niż mój super Fiat Croma'2009. Wiadomo - komfort jazdy nie
    ten, wygląd nie to samo - przyjemność z jazdy prawie zerowa w porównaniu z
    Fiacikiem ale jak oszczędzać to oszczędzać.

    Co sądzicie o takim aucie?

  • 2. Data: 2010-08-23 11:54:13
    Temat: Re: Sposób na kryzys - BMW diesel?
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    troll jak nic :)

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-08-23 12:08:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.08.2010 11:52, Paweł pisze:
    > Witam
    >
    > Do tej pory jeździłem zawsze nowymi autami z salonu żeby nie było obciachu
    > przed sąsiadami. W ciągu 3 lat miałem:

    ROTFL

    To jest właśnie to, co było poruszane w innych wątkach: samochód nie
    jako narzędzie, ale jako lansik ;->

> [...]
    >
    > ale niestety... brak mi teraz kasy i chce coś taniego i oszczędnego.
    > Chce sprzedać obecne auto i kupić jakiegoś grata za max 30 000 zł.

    Poszukaj czegoś w rodzaju Golfa "dwójki" TD lub TDI. Odpicowany w dobrym
    stanie kupisz za max. 6 tysięcy, a spali z okolicach 4-5l/100km.

    A BMW to, obawiam się, będzie zajeżdżone, nawet w wersji dieslowskiej,
    bo to jeden z ulubionych samochodów dresiarzy. Ostatnio widziałem
    Mercedesa diesel ujeżdżanego przez dresiarstwo - dymił jak stary
    autobus, a z zewnątrz wyglądał na "nówkę sztukę nieśmiganą". I
    przyśpieszenie miał zbliżone do ciśniętej Pandy 1.1.

    Poza tym jeśli chcesz oszczędzać - pamiętaj o stylu jazdy. Wyścig do
    czerwonego światła odpada. Ruszanie z piskiem opon też.

  • 4. Data: 2010-08-23 12:23:57
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik " Paweł" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ten, wygląd nie to samo - przyjemność z jazdy prawie zerowa w porównaniu z
    > Fiacikiem ale jak oszczędzać to oszczędzać.

    Nie troluj.
    P.S. Kto się na to nabierze ten gamoń :)

  • 5. Data: 2010-08-23 12:26:01
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > ten, wygląd nie to samo - przyjemność z jazdy prawie zerowa w porównaniu z
    > Fiacikiem ale jak oszczędzać to oszczędzać.

    Spoko ale trzeba się bedzie wyprowadzić bo u sąsiadów będziesz spalony :)

  • 6. Data: 2010-08-23 12:29:50
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-08-23 11:52, Paweł pisze:
    > http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e39/222/e39_530d.
    html

    Poinformowałem Google, że bierzesz udział w wymianie linków.

    Pozdrawiam, :*

  • 7. Data: 2010-08-23 12:30:25
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-08-23 12:23:57 Agent

    > Nie troluj.
    > P.S. Kto się na to nabierze ten gamoń :)

    Jest pierwszy zwycięzca lol

    PS a BMW 320d pali piekielnie mało... ;)
    Ale to niestety BMW :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2010-08-23 12:33:52
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-08-23 12:29, ererer pisze:
    html

    > Poinformowałem Google, że bierzesz udział w wymianie linków.

    Następnym razem będą fraudclicki w adsense.

  • 9. Data: 2010-08-23 13:26:32
    Od: "Paweł" <p...@N...gazeta.pl>

    ererer <e...@n...pamietam.maila> napisał(a):

    html

    > Następnym razem będą fraudclicki w adsense.

    Poważnie ten system tak głupio działa że można komuś zablokować stronę za to
    że ktoś podaje do tego linka? A jak podam linka do onetu a tam wyskoczy
    reklama Orange to Orange rozwiąże współprace z Onet? :D

  • 10. Data: 2010-08-23 13:28:45
    Od: "Paweł" <p...@N...gazeta.pl>

    > PS a BMW 320d pali piekielnie mało... ;)
    > Ale to niestety BMW :P

    No tak wg tej strony 5.70 litra :) Nie zauważyłem i w sumie to znacznie
    ładniejsze auto niż stare E39 - sporo nowsze.