  • 1. Data: 2010-08-23 11:42:07
    Temat: Syrena 105L deutsch/ englisch
    Od: 0829003 <e...@s...tuwien.ac.at>

    Ich habe einen Syrena 105L bei dem gehen die Türen schlecht zu.
    Wenn ich die Türen aufmache dann stehen diese am Kotflügfel an hat jemand
    eine Idee was man da machen kann?

    I've an Syrena 105L the doors are very strongly to close.
    If I open the doors the crash on the mudguards, have one of you a idea what
    can I do?
    --
    Peter

  • 2. Data: 2010-08-23 12:05:48
    Temat: Re: Syrena 105L deutsch/ englisch
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-23 11:42, 0829003 pisze:
> [...]
    >
    > I've an Syrena 105L the doors are very strongly to close.
    > If I open the doors the crash on the mudguards, have one of you a idea what

    Do like they do it in Avis - try harder ;)

  • 3. Data: 2010-08-23 13:12:05
    Temat: Re: Syrena 105L deutsch/ englisch [offtopic]
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    0829003 pisze:
    > I've an Syrena 105L [...]

    Try this method: http://www.youtube.com/watch?v=U--0BuOP5q0&feature=r
    elated

    Zapomnialem juz tego odglosu... i tego smrodu od nadmiernej ilosci spalin...

    http://www.youtube.com/watch?v=6bIu1ySFiQc

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 4. Data: 2010-08-24 08:00:14
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Zapomnialem juz tego odglosu... i tego smrodu od nadmiernej ilosci
    > spalin...

    Od nadmiernej ilosci oleju w benzynie. Ludowa tradycja bylo przedawkowywanie
    dadatku oleju.

    Pawel

  • 5. Data: 2010-08-24 08:12:45
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik PaweL napisał:

    > Od nadmiernej ilosci oleju w benzynie. Ludowa tradycja bylo przedawkowywanie
    > dadatku oleju.
    Mixol i mieszak (pojemnik) wygladajacy jak konewka + stanie godzinami lub dniami po
    etylinke na
    kartki z kanistrami w bagazniku - ech to byly czasy :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-08-24 08:58:16
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Miksol to się podobno sam mieszał (stąd nazwa), jak się nazywały te starsze nie
    samomieszające oleje?

    -----

  • 7. Data: 2010-08-24 09:05:16
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Miksol to się podobno sam mieszał (stąd nazwa), jak się nazywały te starsze nie
    samomieszające oleje?
    LUX10 ale to byl badziew bo nagar to mozna bylo nozem zeskrobywac po kilku kkm i
    trzeba bylo
    dlugooooooo mieszcac w "konewce" ale za to byl tani :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-08-24 15:31:24
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    ... ale za to byl tani :-)...

    więc Polacy lali go bez opamiętania do benzyny. A za samochodem ciągnął się
    smród i niebieski dym.
    Jak byłem pierwszy raz na koloniach w DDR to nie mogłem się nadziwić że tam
    Trabanty i Wartburgi nie dymiły i nie śmierdziały. Ale Niemcy, jak to
    Niemcy - skrupulatnie odmierzali dawkę. Tam chyba nawet z dystrybutorów na
    stacjach benzynowych lał się gotowy TrabiKoktail o właściwych proporcjach.

    Paweł

  • 9. Data: 2010-08-24 16:31:14
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Trabanty IMHO śmierdziały.