  • 1. Data: 2010-02-03 18:29:37
    Temat: Samochody compaktowe
    Od: tadektur <t...@n...pl>

    Może ktoś mi wytłumaczy, co to są samochody compaktowe? Jakie elementy
    decydują o tym, że ten samochód jest compaktowy?

  • 2. Data: 2010-02-03 18:43:32
    Temat: Re: Samochody compaktowe
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Może ktoś mi wytłumaczy, co to są samochody compaktowe? Jakie elementy
    > decydują o tym, że ten samochód jest compaktowy?

    - Poproszę pudełko cacao.
    - Proszę pana, pisze się "cacao", a mówi "kakao".
    klient kupił, podziękował, wyszedł i zobaczył na wystawie cytryny.
    Pamiętając uwagę ekspedientki, mówi:
    - Poproszę kilogram kytryn.
    - Nie mówi się kytryny, tylko cytryny.
    zapłacił, podziękował i mówi do siebie:
    - O curwa, ale kyrk!

  • 3. Data: 2010-02-03 18:47:59
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "tadektur" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś mi wytłumaczy, co to są samochody compaktowe? Jakie elementy
    > decydują o tym, że ten samochód jest compaktowy?

    To tak jak z plyta CD. Niby kazdy widzi, ze to plyta kompaktowa. Ale to nie
    jest zwykla plyta kompaktowa. To jest plyta kompaktowa CD.

    p, zul

    PS a kto pamieta jeszcze "tasma magnetofonowa w kasecie", he ?

  • 4. Data: 2010-02-03 18:50:31
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "085" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > p, zul
    > PS a kto pamieta jeszcze "tasma magnetofonowa w kasecie", he ?

    A płyty (winylowe) vinylowe pamiętasz?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 5. Data: 2010-02-03 19:35:33
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 3 Lut, 18:29, tadektur <t...@n...pl> wrote:
    > Może ktoś mi wytłumaczy, co to są samochody compaktowe? Jakie elementy
    > decydują o tym, że ten samochód jest compaktowy?

    Ehh łacha z ciebie wszyscy ciągną, choć nie wstyd nie wiedziec, wstyd
    moze tylko taki ze nie spytałes ani wujka googla ani ciotki wikipedii.

    wpisz w wikipedię - autosegment C

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Autosegment_C

    Jak tam przeczytasz odpwiedz na twoje pytanie "Jakie elementy decydują
    o tym, że ten samochód jest compaktowy" bedzie brzmiec - rozmiary, a
    glownie rozstaw osi. Za tym idzie reszta.

    Autosegment C, czasem nazywany auta kompaktowe, czasem niższa klasa
    średnia a czasem klasa Golfa <= synonimy.

  • 6. Data: 2010-02-03 19:48:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hkcbun$ndu$1@atlantis.news.neostrada.pl tadektur
    <t...@n...pl> pisze:

    > Może ktoś mi wytłumaczy, co to są samochody compaktowe?
    Nigdy o takich nie słyszałem.
    Może chodzi o compact car albo - po polsku - auto kompaktowe tylko autor
    postu kiepsko piśmienny?

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-02-03 20:03:15
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > PS a kto pamieta jeszcze "tasma magnetofonowa w kasecie", he ?

    To coś podobnego jak taśma magnetofonowa na szpuli tylko trochę mniejsze. I
    trudniej posuć i rozwinąć.

  • 8. Data: 2010-02-03 20:54:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    CeSaR pisze:

    > To coś podobnego jak taśma magnetofonowa na szpuli tylko trochę mniejsze. I
    > trudniej posuć i rozwinąć.

    Skald i Wiraż nie miały z tym kłopotów :) Nowiutka kaseta Bad Boys Blue
    została doskonale wciągnięta do środka - do dziś pamiętam próbę
    przełożenia kasety w druga stronę :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 9. Data: 2010-02-04 07:53:48
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    tadektur pisze:
    > Może ktoś mi wytłumaczy, co to są samochody compaktowe? Jakie elementy
    > decydują o tym, że ten samochód jest compaktowy?

    Predkosc z jaka jedzie mozna odczytac wylacznie laserem, dla zwyklych
    radarow jest niewidzialny.

    szwagier

  • 10. Data: 2010-02-04 10:27:26
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > A płyty (winylowe) vinylowe pamiętasz?

    Akurat płyty winylowe wróciły na półki sklepów muzycznych. I
    są zdecydowanie droższe niż CD :-). Czemu zresztą się nie
    dziwię...