  • 1. Data: 2010-02-03 11:51:32
    Temat: Dobre wiadomości.
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    Więcej tutaj
    http://moto.onet.pl/1597012,1,zmiany-w-przepisach-ru
    chu-drogowego,artykul.html i
    tutaj
    http://moto.onet.pl/1596865,1,rzad-walczy-z-jezdzacy
    mi-wrakami,artykul.html?node=2.
    Mnie się podoba. Dawno powinni to zrobić.

  • 2. Data: 2010-02-03 11:57:35
    Temat: Re: Dobre wiadomości.
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > http://moto.onet.pl/1596865,1,rzad-walczy-z-jezdzacy
    mi-wrakami,artykul.html?node=2.
    > Mnie się podoba. Dawno powinni to zrobić.

    "Jak zaznaczono w komunikacie CIR, "ta zmiana wychodzi naprzeciw postulatom
    zgłaszanym m.in. przez przedstawicielstwa dyplomatyczne, które nie mogą
    sobie poradzić z pojazdami nieprawnie zaparkowanymi przed siedzibami
    ambasad"."

    Znaczy dla kogo w koncu te przepisy, dla dobra spoleczenstwa, czy kumpli w
    ambasadzie?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-02-03 12:11:41
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > ambasad"."
    >

    > Znaczy dla kogo w koncu te przepisy, dla dobra spoleczenstwa, czy kumpli w

    Są dla społeczeństwa. W jego imieniu poprosiły ambasady obcych państw.
    Pracownicy ambasad to również społeczeństwo.

  • 4. Data: 2010-02-03 12:17:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Są dla społeczeństwa. W jego imieniu poprosiły ambasady obcych państw.
    > Pracownicy ambasad to również społeczeństwo.

    Ja po prostu jestem sceptycznie nastawiony do komunikatow o rzadzie robiacym
    cos dla dobra ogolu. Predzej kilku krewnych i znajomych krolika wygra
    przetarg na holowanie tych samochodow na parkingi policyjne i tyle.

    Inna sprawa, ze ludzie tez zyskaja niejako przy okazji i az dziwne, ze
    Polska tak dlugo zwlekala z podobna ustawa.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-02-03 12:17:37
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <> napisał w wiadomości ...

    > Są dla społeczeństwa. W jego imieniu poprosiły ambasady obcych państw.
    > Pracownicy ambasad to również społeczeństwo.

    powiedziałbym, że szalenie wąski wycinek...
    żeby nie powiedzieć margines :)

  • 6. Data: 2010-02-03 12:22:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tadeusz" <...@s...onet.pl> wrote in message

    > powiedziałbym, że szalenie wąski wycinek...
    > żeby nie powiedzieć margines :)

    Ale za to ile wplywow do spolki szwagra sprzeadajacej floty samochodow. Nie
    to, co margines spoleczny zapitalajacy rowerem do spozywczaka.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-02-03 13:35:23
    Od: Marx <M...@n...com>

    No to wyliczamy jakie spoleczenstwo zarobi:
    - producenci tablic z napisem o odholowaniu
    - budzety gminne
    - firmy holujace i posiadajace parkingi dla takich pojazdow
    - Kruki i inne urzedy skarbowe sciagajace naleznosci
    - policjanci i urzedasy miejscie (lapowki)
    - pracownicy ambasad
    - niepelnosprawni
    Pozostale 99% prowadzacych pojazdy bedzie kasowane na parkingach
    osiedlowych czy pod supermarketami.
    Marx

  • 8. Data: 2010-02-03 14:42:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Marx pisze:

    > Pozostale 99% prowadzacych pojazdy bedzie kasowane na parkingach
    > osiedlowych czy pod supermarketami.

    Ponieważ jak wiadomo, 99% prowadzących staje na miejscach dla inwalidów.

  • 9. Data: 2010-02-03 15:42:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

    > Ponieważ jak wiadomo, 99% prowadzących staje na miejscach dla inwalidów.

    Ja w poprzek na dwoch naraz, wiec zawyzam te srednia..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-02-03 19:51:22
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *kogutek* wrote in <news:6915.000000c1.4b695534@newsgate.onet.pl>:
    > http://moto.onet.pl/1596865,1,rzad-walczy-z-jezdzacy
    mi-wrakami,artykul.html?no
    > de=2. Mnie się podoba. Dawno powinni to zrobić.

    ciekawe czy jakikolwiek samochod wypadnie. moja 15 letnia Fiesta [1] wjezdza na
    badanie techniczne/spalin z ulicy bez zadnego przygotowania i z palcem w nosie
    przechodzi. wiec jak stary musi byc wozek, zeby odpadl?

    pozdr, rdx
    [1] http://miniurl.pl/ford_fiesta