  • 11. Data: 2023-02-15 10:49:04
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 15 Feb 2023 10:43:02 +0100, użytkownik T. napisał:

    > Ja widzę ewidentny związek między pożarami a obecnością straży pożarnej.
    > Może sami podpalają? ;-)

    Pozazdrościć rozumu... :)

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2023-02-15 11:00:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-02-2023 o 10:49, Jacek pisze:

    > Pozazdrościć rozumu... :)

    Potrzeba hejtu rozum wyłącza.
    Nie ma co go szukać w takim przypadku.

  • 13. Data: 2023-02-15 16:41:57
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 13.02.2023 o 08:42, _Master_ pisze:

    > i pewnie bogatsi bo to ta biedota z zazdrości hejtuje przecież elektryki
    > ;-)

    Myślę, że powody hejtu elektryków są jednak mentalne a nie stricte
    ekonomiczne.

  • 14. Data: 2023-02-16 00:22:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-15 o 16:41, io pisze:
    > Myślę, że powody hejtu elektryków są jednak mentalne a nie stricte
    > ekonomiczne.

    Raczej naukowe i socjologiczne.

    Naukowe: żadnego pożytku dla człowieka i jego zdrowia i planety z tego
    nie ma a ilość sił i środków jest beznadziejnie marnowana.
    Lepiej dotować LPG w miastach aby auta mniej smrodziły.
    Taniej i dużo większy efekt.

    Socjologiczne: Jak Ci propaganda wciska kity i z lodówki nawet wyjeżdża
    ELEKTRYK to zaczynasz się zastanawiać dlaczego głosowałeś na tych
    jełopów ;-)

  • 15. Data: 2023-02-16 08:05:09
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 16 Feb 2023 00:22:02 +0100, użytkownik _Master_ napisał:

    > Naukowe: żadnego pożytku dla człowieka i jego zdrowia i planety z tego
    > nie ma a ilość sił i środków jest beznadziejnie marnowana.
    Jak zwykle, gadasz głupoty. Nawet nie będę pisał jakie, to poniżej mojej
    godności.

    > Lepiej dotować LPG w miastach aby auta mniej smrodziły.
    > Taniej i dużo większy efekt.
    Demonstrujesz, a nawet pysznisz się swoją głupotą. Naprawdę nie widzisz że
    nie chodzi o "smród" jak to raczyłeś ująć?

    --
    Jacek

  • 16. Data: 2023-02-16 09:57:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 08:05, Jacek pisze:

> [...]
    > Demonstrujesz, a nawet pysznisz się swoją głupotą. Naprawdę nie widzisz że
    > nie chodzi o "smród" jak to raczyłeś ująć?

    To może napisz o co chodzi?

    Bo do tej pory ekofaszyści twierdzili że to jest capaneum ;-) na
    POWIETRZE w miastach

    Gdzie skłamałem?

  • 17. Data: 2023-02-16 10:24:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Feb 2023 15:30:28 -0000 (UTC), Jacek

    > Z trolami nie gadam. Uważaj, bo się zaliczysz.

    Strasznie się boję takiego trolla spalinowwego jak ty. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2023-02-16 14:36:52
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 16.02.2023 o 00:22, _Master_ pisze:

    > Raczej naukowe i socjologiczne.

    Pseudo?

  • 19. Data: 2023-02-16 17:29:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-16 o 14:36, io pisze:

    > Pseudo?

    Co jest "pseudo" w twierdzeniu że ekologiczny samochód w polskich
    warunkach ani nie poprawia jakości powietrza, ani nie redukuje smogu
    anie jego użytkowanie jest TANIE i wygodne.

    Co tu jest PSEUDO?

    Pokaż w czym jest gorszy samochód z napędem LPG w kwestii jakości
    powietrza w miastach?

    Weź też pod uwagę koszty i dostępność takiego auta dla Kowalskiego i w
    jakim tempie jest możliwe realne wpłynięcie wymiany aut na jakość
    powietrza, zdrowie obywateli...

    Bo widzisz... w nauce ograniczenie się tylko do jednej kwestii "Z RURY
    SIĘ NIE WYDOBYWA" to objaw ograniczenia umysłowego.

  • 20. Data: 2023-02-16 19:59:47
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 16 Feb 2023 09:57:21 +0100, użytkownik _Master_ napisał:

    > To może napisz o co chodzi?

    Znasz powiedzenie: Nie dyskutuj z głupcem. Sprowadzi cię do swego poziomu
    i tam pokona doświadczeniem :) Więc gadać z tobą nie będę.
    Gogle są dla każdego. Postudiuj zagadnienie sam.

    --
    Jacek