  • 11. Data: 2011-08-02 10:22:56
    Temat: Re: Samsung LE32C650
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Norbert !

    Dnia (wtorek), 2011-08-02 o godz. 10:14:04
    Norbert n...@M...com news:j18blc$gc7$1@mx1.internetia.pl
    Napisał na temat "Samsung LE32C650":

    > Niestety nie powiem teraz gdzie to jest bo nie mam pod reka tv. W kazdym
    > razie po kupnie tez mialem problem , znalazlem podpowiedz gdzies na
    > forum hdtv i zmienilem strone kodowa na srodkowoeuropejska i zaczela
    > banglac.

    Podczas odtwarzania filmu guzik 'TOOLS' na pilocie, i tam to jest.

    --
    Hej!
    TheZas

  • 12. Data: 2011-08-03 00:34:49
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 30.7.2011, Budzik napisał(a):

    > Kupiłem Tv Samsung LE32C650 i martwią mnie 2 sprawy:
    >
    > podlaczenie z PC jest realizawane przez DLNZ. W komputerze uruchomiłem
    > specjalny program aby udostepnic pewne zasoby.

    DLNA to pomyłka, ale jeśli już musisz używać DLAN to nie używaj serwera od
    Samsunga. Poszukaj w sieci czegoś lepszego, jak masz 7 to nie musisz
    szukać bo masz w OS.

    > - czy po wgraniu kazdego nowego filmu trzeba przeprowadzac proces
    > udostepniania od nowa? Czy nie da się tego zrobić po standardowym LAN-ie -
    > tak zeby dostepne były wszystkie aktualne zasoby z danego katalogu?

    Co do odświeżenia to nie powiem bo nie wiem - nie używam.
    Co do LAN to polecam poczytać o SamyGO.

    > Pytanie drugie - odtwarzanie filmó z napisami z pl znakami skutkuje
    > widokiem krzaczaków zamiast pl-znaków.
    > Można to jakos poprawić?

    Tak. Jak już wszystko inne zawiedzie to RTFM. ;D

    > Bo na razie wychodzi mi, ze lepiej było kupić TV bez zadnych bajerów typu
    > siec itp a d o tego dokupic jakis fajny sieciowy odtwarzacz...

    Te fajne też mają swoje kaprysy. ;D
    Ja tam z odtwarzania w Samsungu jestem zadowolony, choć przyznaję nie jest
    idealne i nierzadko trzeba kombinować.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 13. Data: 2011-08-04 19:59:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...cy napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Podczas odtwarzania filmu guzik 'TOOLS' na pilocie, i tam to jest.

    dzięki, rzeczywiście jest.
    No to jesden problem z głowy. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 14. Data: 2011-08-05 06:48:08
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Budzik !

    Dnia (czwartek), 2011-08-04 o godz. 21:59:09
    Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj

    > dzięki, rzeczywiście jest.
    > No to jesden problem z głowy. :)

    Przesunięcie napisów w czasie też jest w tych okolicach.

    --
    Hej!
    TheZas

  • 15. Data: 2011-08-05 07:57:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...cy napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przesunięcie napisów w czasie też jest w tych okolicach.

    hehehe
    nie po to robiłem synchro z dokładnościa do kilku klatek, zeby teraz
    przesuwać napisy w TV z dokładnościa do jednej sekundy.
    Film ma się włączyć i grac ok.

    Jezeli chodzi o napisy to rzeczywiście pomogła konwersja na srt.
    Pytanie - czy znacie program ktory uruchomiony w dnym katalogu w ktorym sa
    filmy i pliki txt z napisami do tych filmów utworzy analogiczne pliki z
    napisami srt (dla wszystkich plików na raz)?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 16. Data: 2011-08-05 17:27:34
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Budzik pisze:
    [...]
> [...]
    > filmy i pliki txt z napisami do tych filmów utworzy analogiczne pliki z
    > napisami srt (dla wszystkich plików na raz)?

    Do konwersji na srt (ten sam problem z tym samym telewizorem) używam
    subtitle workshop: http://www.urusoft.net/home.php?lang=1

    ale nie sprawdzałem, czy działa wsadowo.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 17. Data: 2011-08-06 10:57:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Do konwersji na srt (ten sam problem z tym samym telewizorem) używam
    > subtitle workshop: http://www.urusoft.net/home.php?lang=1
    >
    > ale nie sprawdzałem, czy działa wsadowo.

    nie-wsadowo to uzywam subedit.
    Pytanie było o program wsadowy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 18. Data: 2011-08-06 21:27:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-08-06 12:57, *Budzik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Osobnik posiadający mail j...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie-wsadowo to uzywam subedit.
    > Pytanie było o program wsadowy.

    Subtitleworkshop, ale w wersji 3

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 19. Data: 2011-08-06 21:28:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-08-06 23:27, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Subtitleworkshop, ale w wersji 3

    Wróć :) - wersja 2.51

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 20. Data: 2011-08-07 08:57:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Wróć :) - wersja 2.51

    znalazlem jeszcze tsrtconverter - potrafi pozamieniac dla wszystkich pików
    w katalogu.
    Wsadowo pewnie tez ale jeszcze do tego nie doszedłem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain