  • 1. Data: 2014-06-04 12:43:22
    Temat: Samyang - co sądzicie o obiektywach?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Kupiłem jakiś czas temu obiektyw:

    http://samyang.pl/index.php/produkty-dslr-lustrzanki
    /samyang-8mm-f-35-umc-fish-eye-cs-ii

    Pierwsza sztuka - zwrot do sklepu z powodu beznadziejnej jakości obrazu.
    Druga sztuka - trochę popracowałem z nim ale zachwycony nie byłem
    (kłopoty z ostrością przy pewnych odległościach, spora aberracja
    chromatyczna). Oddałem do regulacji do serwisu. Serwis stwierdził, że
    usterka jest zbyt duża aby dało się to skorygować - nastąpiła wymiana. W
    sklepie też mnie ostrzegano przed zakupem, że wiele sztuk jest
    wadliwych. Co sądzicie o jakości produktów?

    Marek

  • 2. Data: 2014-06-04 14:39:25
    Temat: Re: Samyang - co sądzicie o obiektywach?
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-06-04 12:43, Marek pisze:
> [...]
    > sklepie też mnie ostrzegano przed zakupem, że wiele sztuk jest
    > wadliwych. Co sądzicie o jakości produktów?

    miałem tego fisza w pierwszej wersji. Kupiłem do panoram. Nie narzekałem
    raczej.

    Tu jakieś fotki się ostały:

    http://pokazywarka.pl/e9sunl/
    http://pokazywarka.pl/jcs96t/
    http://pokazywarka.pl/ra892m/ 100%

  • 3. Data: 2014-06-04 15:09:51
    Od: "PB" <p...@f...pl>

    [...] Co sądzicie o jakości produktów?

    Mam fisha 7.5/3.5 i 85/1.4 i oba działają bez zastrzeżeń,
    a rybka to nawet sporo przerosła moje oczekiwania co do
    jakości obrazu.

    Pozdrowienia
    P.B.

  • 4. Data: 2014-06-04 17:03:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lmmt8p$fpo$1@node1.news.atman.pl>,
    Marek <p...@s...com> wrote:

> [...]
    > sklepie też mnie ostrzegano przed zakupem, że wiele sztuk jest
    > wadliwych. Co sądzicie o jakości produktów?

    Ja mam, uzywam i jestem zadowolony (poza tym, ze nie moge dobrac
    pokrowca).
    Ale moge mowic tylko o moim egzemplarzu.
    --
    TA

  • 5. Data: 2014-06-04 20:14:17
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marek" <p...@s...com> wrote:

> [...]
    > usterka jest zbyt duża aby dało się to skorygować - nastąpiła wymiana.
    > W sklepie też mnie ostrzegano przed zakupem, że wiele sztuk jest

    To były zakupy wysyłkowe, czy w lokalnym sklepie?

    A jeśli wariant nr 2: rozważałeś w ogóle opcję przetestowania na
    miejscu przed zakupem?

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 6. Data: 2014-06-04 21:24:31
    Od: JD <j...@g...com>

> [...]
    > sklepie też mnie ostrzegano przed zakupem, że wiele sztuk jest
    > wadliwych. Co sądzicie o jakości produktów?

    Nie mam ich obiektywu, ale byłem na zeszłorocznym roadshow.
    Wziąłem do testów to rybie oko i zdjęcia są jak najbardziej OK.

    Tak, zdaję sobie sprawę, że na taki pokaz wyselekcjonowali szkła.

    JD

  • 7. Data: 2014-06-04 21:35:03
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-04 14:39, twistedme pisze:

    > Tu jakieś fotki się ostały:
    >
    > http://pokazywarka.pl/e9sunl/
    > http://pokazywarka.pl/jcs96t/
    > http://pokazywarka.pl/ra892m/ 100%

    O, dziękuję. One są bardzo małe. Czy ta 100% to faktycznie 100% było?
    Ona ma rozmiar 1000 coś pikseli zaledwie. W tym moim gdy zjechałem do
    2000px też już nie było widać wad.

    Marek

  • 8. Data: 2014-06-04 21:36:09
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-04 15:09, PB pisze:
> [...]
    >
    > Mam fisha 7.5/3.5 i 85/1.4 i oba działają bez zastrzeżeń,
    > a rybka to nawet sporo przerosła moje oczekiwania co do

    Dziękuję, więc jednak to kwestia nieudanej serii. Zobaczymy jak będzie
    się sprawował mój obiektyw gdy otrzymam kolejny egzemplarz.

    Marek

  • 9. Data: 2014-06-04 21:41:30
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-06-04 17:03, T...@s...in.the.world pisze:

    > Ja mam, uzywam i jestem zadowolony (poza tym, ze nie moge dobrac
    > pokrowca).
    > Ale moge mowic tylko o moim egzemplarzu.

    Dziękuję, właśnie mi chodzi o egzemplarze przez Was wszystkich używane
    aby móc nabrać jakiegoś poglądu. Więc Twoja opinia też cenna.

    Pamiętam, że z tym pokrowcem walczysz. Chodzi Ci o taki skóropodobny jak
    w oryginale Samyang daje? Czy może bardziej w formie torby?

    Marek

  • 10. Data: 2014-06-04 21:44:13
    Od: Marek <p...@s...com>

    Taki pokrowiec?