  • 1. Data: 2014-06-06 19:22:12
    Temat: inspiracja na wakacje - Lanzarote
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    Jakby ktoś miał wątpliwości gdzie wybrać się na wakacje, żeby było
    "ładnie" i chciałby pofotografować, to zapraszam do moich wspomnień, co
    prawda uzupełniam cały czas, ale część fotek może już kogoś zachęci:

    http://www.elanzarote.eu/lanzarote-photos

    i cała strona: http://www.elanzarote.eu/

    Wojtek

    --
    polecam solidny polski hosting:
    ========== www.smarthost.pl ===

  • 2. Data: 2014-06-06 20:54:41
    Temat: Re: inspiracja na wakacje - Lanzarote
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-06-06 19:22, crazy bejbi pisze:

    > http://www.elanzarote.eu/lanzarote-photos

    Kadry ładne.
    Przeraża mnie ostrość i to, że robiłeś "wsamopołódnie"

    JD

  • 3. Data: 2014-06-06 22:21:29
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

> [...]
    > "ładnie" i chciałby pofotografować, to zapraszam do moich wspomnień, co
    > prawda uzupełniam cały czas, ale część fotek może już kogoś zachęci:

    Ładnie, co do artystycznych walorów zdjęć to się nie wypowiadam.
    Ale.. jeśli chodzi o techniczną stronę to sięgnij jeszcze raz do rawów i
    spróbuj odzyskać szczegóły w światłach bo na większości zdjęć masz duże
    przepały.