  • 1. Data: 2010-04-15 10:21:07
    Temat: Scala Rider Solo, iPhone i Navigon
    Od: Glub <g...@g...com>

    Czy ktoś używa zestawu głośnomówiącego do kasku Scala Rider z iPhonem i
    Navigonem?

    Rozmowy bez problemowo odbieram w kasku ale za to nie mogę posłuchać ani
    muzyki z iPoda ani komunikatów głosowych z Navigona.
    Czy to tak ma być czy coś muszę jeszcze włączyć?
    A może podłączyć kabelkiem do wejścia minijack :)?
    --
    Mikołaj "Glub" Skalski
    Jid: glubone//gmail.com

  • 2. Data: 2010-04-15 10:47:48
    Temat: Re: Scala Rider Solo, iPhone i Navigon
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-15 12:21, Glub pisze:
> [...]
    > Czy to tak ma być czy coś muszę jeszcze włączyć?
    > A może podłączyć kabelkiem do wejścia minijack :)?

    ty chyba problem z iPhonem. Ja jużywałem Scala Rider zarówno z TomTomem
    jak i z Nokią E51 (z nawigacją) i wszystko hula.

  • 3. Data: 2010-04-15 11:05:12
    Od: Glub <g...@g...com>

    Miecio <m...@w...pl> wrote:
    > W dniu 2010-04-15 12:21, Glub pisze:

    > to chyba problem z iPhonem. Ja jużywałem Scala Rider zarówno z
    > TomTomem jak i z Nokią E51 (z nawigacją) i wszystko hula.

    Podejrzewam ze jesli juz to Stefana: "It's not a bug, it's a feature"

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 4. Data: 2010-04-16 03:53:01
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 15 Kwi, 12:21, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Rozmowy bez problemowo odbieram w kasku ale za to nie mogę posłuchać ani
    > muzyki z iPoda ani komunikatów głosowych z Navigona.
    Ale chcesz podlaczac te urzadzenia jednoczesnie? W sensie sluchasz
    Navigona a ja dzwoni telefon to odbierasz polaczenie?

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 5. Data: 2010-04-16 08:43:26
    Od: Glub <g...@g...com>

    doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Ale chcesz podlaczac te urzadzenia jednoczesnie?

    Navogon mobilenavigator mam jako aplikacje w iPhonie, wiec mam tylko
    jedno urządzenie

    W sensie sluchasz
    > Navigona a ja dzwoni telefon to odbierasz polaczenie?

    Mogę odbierać i wykonywać połączenia telefoniczne ale komunikaty głosowe
    i muzyka nie przechodzą via bluetooth.

    Kupiłem go od gościa który nabył go w komplecie z tomtom rider, nie był
    mu potrzebny bo miał już teamset. Mam podejrzenie ze ten scala rider
    solo tomtomowy jest wykastrowany w stosunku do wersji box:
    - jeden glosniczek a wg specyfikacji maja być dwa
    - brak wejścia minijack. Zaslepione na jament.
    - podejrzewam tez brak wspierania A2DP.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 6. Data: 2010-04-16 09:02:29
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 16 Kwi, 10:43, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Navogon mobilenavigator mam jako aplikacje w iPhonie, wiec mam tylko
    > jedno urządzenie
    OK, myslalem, ze ten Navigon to hardware.

    > Mogę odbierać i wykonywać połączenia telefoniczne ale komunikaty głosowe
    > i muzyka nie przechodzą via bluetooth.
    A aplikacja na jakies ustawienia gdzie wysylac dzwiek? Moze tu jest
    problem. Czy po sparowaniu sluchawki z fonem gdziekolwiek slychac
    dzwiek z aplikacji?

    > - jeden glosniczek a wg specyfikacji maja być dwa
    Scala Rider Solo? Ma jeden glosnik. A przynajmniej mial w wersji
    sprzed 1,5 roku.

    > - brak wejścia minijack. Zaslepione na jament.
    Jedyne wejscie ktore ja mam w Rider Solo to gniazdo ladowania.

    > - podejrzewam tez brak wspierania A2DP.
    A to na bank. Kazdy Rider Solo.

    Podsumowujac: w moim przypadku sparowanie Rider Solo (box) z PDA
    oferowalo mp3, nawi i inne dzwieki bez problemu. Mysle, ze sendo
    sprawy jest w ustawieniach dzwieku i/lub ograniczeniach iphone'a. BTW
    - mmsy juz wysyla? :)

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 7. Data: 2010-04-16 09:31:54
    Od: Glub <g...@g...com>

    doktorski <d...@g...com> wrote:

    > OK, myslalem, ze ten Navigon to hardware.

    Nie, a teraz żałuje ze nie kupiłem hardłeru

    > A aplikacja na jakies ustawienia gdzie wysylac dzwiek?

    Nie ma tam takich opcji

    > Moze tu jest
    > problem. Czy po sparowaniu sluchawki z fonem gdziekolwiek slychac
    > dzwiek z aplikacji?

    Słychać w glosniku iFona. Tylko.

    > Scala Rider Solo? Ma jeden glosnik. A przynajmniej mial w wersji
    > sprzed 1,5 roku.

    Hmmm. To mnie ostro myli. Bo patrzę na specyfikacje teraz i widzę 2
    glosniki.

    http://www.cardosystems.com/scala-rider/scala-rider-
    solo

    > Jedyne wejscie ktore ja mam w Rider Solo to gniazdo ladowania.

    Tak samo

    > A to na bank. Kazdy Rider Solo.

    Hm może na stronie jest Nowa wersja SR Solo

    > Podsumowujac: w moim przypadku sparowanie Rider Solo (box) z PDA
    > oferowalo mp3, nawi i inne dzwieki bez problemu. Mysle, ze sendo
    > sprawy jest w ustawieniach dzwieku i/lub ograniczeniach iphone'a.

    Możesz mieć całkowita racje.

    > BTW- mmsy juz wysyla? :)

    Zawsze wysyłał:) tylko do wersji softu 3.0 musiales kombinować z JB.
    teraz to ma natywnie.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 8. Data: 2010-04-16 09:41:36
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 16 Kwi, 11:31, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Słychać w glosniku iFona. Tylko.
    To masz odpowiedz. Jesli sluchawka jest sparowana i rozmowe
    telefoniczna prowadzisz via Rider solo a w tym samym czasie komunikaty
    aplikacji ida na glosnik to:
    a. kontroler/sterownik BT w iphonie nie obrabia 2 zrodel dzwieku na
    jedno wyjscie albo
    b. kontroler/driver BT jest w stanie przekazywac tylko i wylacznie
    polaczenia telefoniczne na wyjscie

    > Hmmm. To mnie ostro myli. Bo patrzę na specyfikacje teraz i widzę 2
    > glosniki.
    Tez to widze. Dlatego napisalem, ze sprzed 1,5 roku.

    > Hm może na stronie jest Nowa wersja SR Solo
    HGW :)

    > Zawsze wysyłał:) tylko do wersji softu 3.0 musiales kombinować z JB.
    > teraz to ma natywnie.
    Wow!

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 9. Data: 2010-04-16 10:03:44
    Od: Glub <g...@g...com>

    doktorski <d...@g...com> wrote:

> [...]
    > jedno wyjscie albo
    > b. kontroler/driver BT jest w stanie przekazywac tylko i wylacznie

    Myśle ze to sztuczne ograniczenie wymyślone przez Stefana by na
    następnym Keynote przedstawić jako " amazing, never seen before"
    iPhone ma nawet czip by odbierać radio...

    > Tez to widze. Dlatego napisalem, ze sprzed 1,5 roku.

    :)

    > HGW :)

    > Wow!

    W juesej się nie jaraja tak mmsami jak w jurop:)
    Dlatego Stefan olał mmsy:) jak się zrobił zgiełk aj wej gewalt ze mmsow
    brak to musiał posłuchać vox populi:)
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader