  • 1. Data: 2009-05-19 11:41:11
    Temat: Sferia vs Era Domowa
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Telefon bedzie sluzyl do telefonowania. Na terenie Warszawy (i okolic).
    Zasieg w obydwu sieciach jest). Lokalizacja bedzie zmieniana 2-3 razy w
    roku.
    Ktora oferte wybrac i dlaczego?
    Dlaczego zaden z operatorow nie pisze w regulaminie co sie dzieje po
    wygasnieciu promocji, tj. po 12 miesiacach?
    Pozdr
    TA

  • 2. Data: 2009-05-19 13:20:47
    Temat: Re: Sferia vs Era Domowa
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W Sferii nie musisz zmieniać lokalizacji.
    I abo jest tańszy.
    I rozmowy na stacjonarne też tańsze, ale na komórkowe sporo droższe.
    A poza tym rzuć monetą.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-05-19 22:49:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <guubs1$ok8$1@news.wp.pl>, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:

    > I abo jest tańszy.

    Tylko promocyjny. Ktory kiedys sie skonczy.
    Potem chyba era jest tansza.

    > I rozmowy na stacjonarne też tańsze,

    Nieprawda.
    Sferia - 24/min. Era domowa - 35 gr/3 minuty.

    >ale na komórkowe sporo droższe.

    To akurat niewazne (jest odobna komorka do dzwonienia na komorki).

    TA

    PS Czy moglbys odpowiadac zgodnie z zasadami?

  • 4. Data: 2009-05-19 22:51:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > Dlaczego zaden z operatorow nie pisze w regulaminie co sie dzieje po
    > wygasnieciu promocji, tj. po 12 miesiacach?

    I jeszcze jedno - 'wygadywane' jest 60-90 min/miesiac - tylko do
    stacjonarnych.

  • 5. Data: 2009-05-19 23:12:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > I jeszcze jedno - 'wygadywane' jest 60-90 min/miesiac - tylko do
    > stacjonarnych.

    http://sferia.pl/64,nomadic_na_karte.html

    7-12 zł miesięcznie :-)

    M.

  • 6. Data: 2009-05-20 00:25:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <guvecv$8i5$1@news.onet.pl>,
    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote:

    > http://sferia.pl/64,nomadic_na_karte.html
    >
    > 7-12 zł miesięcznie :-)

    Na karte odpada.
    Nie mozna przeniesc numeru.

    Brane bylo pod uwage to:
    http://sferia.pl/8,35,nomadex_mini.html

    Tylko co sie dzieje po 12 miesiacach?
    W regulaminie nie napisano, a konsultanci twierdza ze umowa zostaje
    przedluzona na czas niekreslony na tych samych zasadach.

    TA

  • 7. Data: 2009-05-20 06:01:27
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > W regulaminie nie napisano, a konsultanci twierdza ze umowa zostaje
    > przedluzona na czas niekreslony na tych samych zasadach.

    Mniej więcej mają rację. Na dziś.
    Ale pamiętaj, że wszystko się może zmienić.

    M.

  • 8. Data: 2009-05-20 06:47:17
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Chcesz przenosić numer do Sferii?
    To może na Euro 2012 zdążysz, ale nie wiadomo...
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-05-20 07:13:15
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    12 gr/min. ?
    I całą dobę?
    I cały kraj?
    No to nieźle :-)

    W stacjonarnej Erze firmowej chyba nieco drożej (ale abo niższe)?

    Zreszta tak naprawdę te mobilne "stacjonarki" to mają sens finansowy głównie do
    odbierania rozmów (na prefiks 0-22 itp.), a mniej do dzwonienia.

    Podejrzewam, że gdzies można niezłego call-backa (na 0-22) wygrzebac i połączyć
    [nie]wygodę z niską ceną.
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-05-20 17:37:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gv06bp$hit$1@news.onet.pl>,

    > Mniej więcej mają rację. Na dziś.
    > Ale pamiętaj, że wszystko się może zmienić.

    Nie no. Bez jaj. Przeciez za 12 miesiecy nie moge powolywac sie na
    anonimowego konsultanta ktory mi takie rzeczy obiecywal...

    TA