  • 1. Data: 2009-05-19 12:17:35
    Temat: Wyguglałem...
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Po prawdzie niechcący, bo szukałem czegoś nieco innego, pewien apel...
    ale... sami przeczytajcie...
    Czy wszystko w tym ogłoszeniu jest w porządku? :)
    http://www.sit.org.pl/index.php?option=com_content&t
    ask=view&id=122

  • 2. Data: 2009-05-19 14:01:49
    Temat: Re: Wyguglałem...
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl> napisał
    > Czy wszystko w tym ogłoszeniu jest w porządku? :)
    > http://www.sit.org.pl/index.php?option=com_content&t
    ask=view&id=122

    2-ga od góry fotka jest "nie na miejscu" bo OIDwidzę ukazuje K66 ;)

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-05-19 15:29:01
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl> napisał
    ask=view&id=122

    > 2-ga od góry fotka jest "nie na miejscu" bo OIDwidzę ukazuje K66 ;)

    To też, a jeszcze opis... :)

  • 4. Data: 2009-05-19 16:36:10
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl> napisał

    > To też, a jeszcze opis... :)

    Ciekawe skąd Ci inżynierowie mają swoje dyplomy... Szkoda gadać :)

    Maciek.

  • 5. Data: 2009-05-19 22:45:15
    Od: Jacek Skórzewski <j...@p...fm.invalid>

    Sempiterna pisze:

    > Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > To też, a jeszcze opis... :)

    Poprawność poprawnością, nie znam się, za młody jestem.
    Żałuję tylko, że nic nie wiedziałem o tym, że w Norblinie można było
    jakąkolwiek starą centralę oglądać. Bywałem tam wiele razy (jak na
    Poznaniaka) w ciągu ostatnich kilku lat, miałem możliwość łażenia po
    ogólnie niedostępnych zakamarkach i nic mi nie było wiadomo. No ale cóż,
    nie pytałem.
    Mam nadzieję, że się jakieś miejsce dla tej centrali znajdzie i będę
    miał okazję ją zobaczyć. Jakoś tak ciągnie mnie do staroci...

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Skórzewski

  • 6. Data: 2009-05-19 22:54:22
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Tue, 19 May 2009 18:36:10 +0200, Maciek napisał(a):

    > Ciekawe skąd Ci inżynierowie mają swoje dyplomy... Szkoda gadać :)

    A może to webmaster dał ciała? Dostał info, przegrzebał zasób zdjęć i efekt
    jest jaki jest.
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 7. Data: 2009-05-20 00:02:55
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Baseciq" <n...@b...org> napisał w wiadomości

    > A może to webmaster dał ciała? Dostał info, przegrzebał zasób zdjęć i
    > efekt
    > jest jaki jest.

    Sam raczej chyba nie dał... Chyba, że rzeczywiście, rzucił okiem na
    jedno, było wtrącenie drugiego... I się zlepiło w jedno...
    Szkoda, że nie mam jakiejś większej chaty, byłbym w stanie to utrzymać.
    Mam nadzieję.
    ...Ale też nie mogę wykluczyć, że mógł zostać przez kogoś, nawet
    nieświadomie, wprowadzony w błąd.

  • 8. Data: 2009-05-20 08:53:57
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Baseciq" <n...@b...org> napisał
    > A może to webmaster dał ciała? Dostał info, przegrzebał zasób zdjęć i
    > efekt
    > jest jaki jest.

    Aby nie było, że tylko narzekam to napisałem na adres dołączony do artykułu,
    delikatnie wskazując błąd. Pozostaje poczekać na odpowiedź :)

    M.