  • 1. Data: 2010-11-17 20:37:28
    Temat: Sharp LC-32D654E szukam następcy
    Od: z <...@...pl>

    Potrzebuję następny telewizor.
    Warunek: Nie może być gorszy od Sharpa LC-32D654E
    + musi odbierać naziemną cyfrową i mógłby lepiej współpracować z kompem.
    Bez tej czarnej ramki wkoło obrazu przy podłączeniu HDMI.
    Miło by było go używać jako mnitor może nie do zastosowań graficznych
    :-) ale ten który posiadam ładnie wyświetla kolory i ma dość dobre kąty.
    Na moje oko wyświetla porównywalnie do monitorów na dobrych matrycach
    których używam w pracy. Stąd przypuszczenia o duży potencjał matryc Sharpa.
    Jest kilka nowych modeli ale co naprawdę w środku siedzi to sprzedawcy
    nie wiedzą. Wolę dmuchać na zimnie i nie wpakować się w "nowy model"
    "następcę" o gorszych parametrach.
    Może mieliście styczność z:

    LC-32FB510
    LC-32FH510
    LC-32DH77
    LC-32DH65
    LC-32FB500EV

    PS. Rozważałem też zakup dużego monitora ale 32" jest dla mnie nie
    osiągalne cenowo a matrycy TN nie strawię (niestety zboczenie zawodowe)

  • 2. Data: 2010-11-17 20:49:36
    Temat: Re: Sharp LC-32D654E szukam następcy
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-17 21:37, z pisze:
    > Potrzebuję następny telewizor.
    > Warunek: Nie może być gorszy od Sharpa LC-32D654E
    > + musi odbierać naziemną cyfrowąi mógłby lepiej współpracować z kompem.
    > Bez tej czarnej ramki wkoło obrazu przy podłączeniu HDMI.

    to kwestia ustawienia karty graficznej a czasami telewizora
    ("wyswietlaj wszystkie pixele, wyświetlaj 1:1 różnie to się nazywa)