  • 1. Data: 2010-11-17 12:24:23
    Temat: TNK odbiornik
    Od: kalif <m...@g...com>

    Witam
    Czy jest na rynku niedrogi odbiornik pozwalający oglądać Telewizję na
    kartę
    TNK ale w systemie multiroom,czyli na dwóch tv w domu każda osoba
    ogląda co
    chce,ale aby posiadał wyjście USB pozwalające nagrać wybrany
    p;rogram.Same
    odbiorniki do multiroomu znalazłem ale bez USB na którym by mi
    zależało.
    pzodrawiam

  • 2. Data: 2010-11-17 15:24:28
    Temat: Re: TNK odbiornik
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kalif" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]
    >kartę
    >TNK ale w systemie multiroom,czyli na dwóch tv w domu każda osoba

    Musisz w tym celu mieć DWA odbiorniki.
    No chyba że to htpc (komputer) wtedy na upartego możesz zapuścić dwa różne
    programy na dwóch różnych ekranach o ile sprzęt to uciągnie.

  • 3. Data: 2010-11-17 21:58:15
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 17 Nov 2010 04:24:23 -0800 (PST), kalif <m...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >p;rogram.Same
    >odbiorniki do multiroomu znalazłem ale bez USB na którym by mi

    W jednym ze sklepow widzialem jakis opticum ...z info, ze jest
    multiroom (?? po sieci lub rs232 ???). Do multiroom musz byc 2
    odbiorniki lub odbiornik twin, ale wtedy co z karta???

    Mysle, ze tunery na linuxie moga sobie poradzic z mulltiroomem po LAN
    lub RS-232.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-11-17 22:04:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    >Do multiroom musz byc 2
    > odbiorniki lub odbiornik twin,

    A co ma z tym wspólnego twin?
    Zrobiono twina, na którym na dwóch wyjściach są dwa różne obrazy?

  • 5. Data: 2010-11-17 22:26:40
    Od: a...@p...pl

    a co nie nie bylo takich tunerow????

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-11-17 22:30:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a co nie nie bylo takich tunerow????

    Nic mi o tym nie wiadomo, więc chętnie się dowiem.

  • 7. Data: 2010-11-17 22:53:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.11.2010 23:26, a...@p...pl pisze:

    > a co nie nie bylo takich tunerow????

    ja czegoś takiego nie widziałem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 8. Data: 2010-11-17 22:57:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.11.2010 22:58, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > odbiorniki lub odbiornik twin, ale wtedy co z karta???
    >
    > Mysle, ze tunery na linuxie moga sobie poradzic z mulltiroomem po LAN

    karta tylko w jednym dekoderze, a do reszty uprawniwnia lecą
    po lanie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2010-11-18 10:31:59
    Od: a...@p...pl

    http://satkurier.pl/news/35157/kaon-multi-room.html

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-11-18 11:27:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > http://satkurier.pl/news/35157/kaon-multi-room.html

    Czyli jednak byly.
    Ale dawno, bo ogladanie sygnalu z modulatora juz nie przystaje do
    dzisiejszych czasów.

    Jakies wspólczesne wersje (HD) takiego sprzetu tez wystepuja?