  • 1. Data: 2010-11-16 22:48:48
    Temat: uchwyt scienny na LCD 42 cale
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Jaki uchwyt polecacie i czym sie kierowac przy zakupie uchwytu do
    powieczenia TV lcd 42'' na scianie?
    Na co zwrozic uwage? TV to lg 42le5500.
    Dziekuje i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-11-17 06:25:04
    Temat: Re: uchwyt scienny na LCD 42 cale
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-16 23:48, roxy pisze:
    > Jaki uchwyt polecacie i czym sie kierowac przy zakupie uchwytu do
    > powieczenia TV lcd 42'' na scianie?
    > Na co zwrozic uwage? TV to lg 42le5500.
    > Dziekuje i pozdrawiam.

    ceną.
    kup taki, który pasuje na rozstaw.
    chyba, że potrzebujesz uchylny.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-11-17 07:02:14
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-16 23:48, roxy pisze:
    > Jaki uchwyt polecacie i czym sie kierowac przy zakupie uchwytu do
    > powieczenia TV lcd 42'' na scianie?
    > Na co zwrozic uwage? TV to lg 42le5500.

    1. jaki standard rozstawu otworów ma twj tv (vesa ...)
    2. chcesz odchylany w pionie ? poziomie / oba ?

  • 4. Data: 2010-11-17 11:33:45
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 1. jaki standard rozstawu otworów ma twj tv (vesa ...)
    > 2. chcesz odchylany w pionie ? poziomie / oba ?

    Dziekuje. To juz wiem ze sa jakies standardy:-). Moj TV dopiero odbiore w
    piatek tak wiec nic nie wiem o rozstawie śrub mocujacych.
    Mnie glownie zalezy na tym aby TV byl jak najblizej ściany + odstep na
    dostęp z kablami HDMI i EURO. Odchylanie w pione mile widziane ale nie jest
    konieczne.
    Moze jest takie rozwiazanie ktore umozliwia odsuniecie TV od sciany na czas
    przyłączenia kabli sygnałowych a nastepnie maksymalne dosuniecie TV do
    ściany?.

  • 5. Data: 2010-11-17 12:15:44
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-17 12:33, roxy pisze:

    > Dziekuje. To juz wiem ze sa jakies standardy:-). Moj TV dopiero odbiore w
    > piatek tak wiec nic nie wiem o rozstawie ?rub mocujacych.

    W opisie na stronie producenta bedzie info o Vesa

    > Mnie glownie zalezy na tym aby TV byl jak najblizej ?ciany + odstep na
    > dost?p z kablami HDMI i EURO. Odchylanie w pione mile widziane ale nie jest
    > konieczne.

    Na znanym portalu aukcyjnym jest tego trochę i zazwyczaj sprzedający
    piszą o odstepie, chyba najmniej widziałem 7

  • 6. Data: 2010-11-17 12:53:28
    Od: barney <b...@a...pl>

    W dniu 10-11-17 12:33, roxy pisze:

    > Mnie glownie zalezy na tym aby TV byl jak najblizej ?ciany + odstep na
    > dost?p z kablami HDMI i EURO. Odchylanie w pione mile widziane ale nie jest
    > konieczne.

    Tu moze byc problem, bo wetkniete euro sporo odstaje biorac pod uwage
    grubosc tego telewizora.