  • 11. Data: 2014-07-09 22:12:08
    Temat: Re: Shoei QWEST czy Schuberth C3
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Konspirator" napisał

    > *plonk*

    Wypierdalaj.
    --
    Hinek

  • 12. Data: 2014-07-09 22:21:59
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-09 22:12, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Konspirator" napisał
    >>
    >> *plonk*
    >>
    > Wypierdalaj.

    Zmuś mnie.
    Nie dasz rady.

    Ja twojej córki do niczego zmuszać nie musiałem.
    Sama klękała.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 13. Data: 2014-07-09 22:45:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-07-09 22:21, Konspirator pisze:

    > Ja twojej córki do niczego zmuszać nie musiałem.
    > Sama klękała.

    Chyba ze smiechu

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2014-07-09 23:03:05
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-09 22:45, Kuczu pisze:

    > Chyba ze smiechu

    Nie, ze śmiechu tarzała się twoja, gdy ją spytałem, czy to jej pierwszy raz.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 15. Data: 2014-07-09 23:19:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-07-09 23:03, Konspirator pisze:

    > Nie, ze śmiechu tarzała się twoja, gdy ją spytałem, czy to jej pierwszy
    > raz.

    moja skonczyla rok pare dni temu wiec Cie troche ponioslo synku.

  • 16. Data: 2014-07-11 19:36:30
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Konspirator <x...@g...com> wrote:
    .

    > Jazdy po mieście z zatyczkami jakoś sobie nie wyobrażam. Robiłem trasy ze
    > słuchawkami i już się czułem nazbyt odizolowany od otoczenia.

    Bo może źle dobrałeś tłumienie zatyczek.

    Na trasy wolę 36db a do miasta 24db.
    --
    NC700XD