  • 1. Data: 2014-07-09 17:56:40
    Temat: honda mtx 80 chłodzona ciecza.
    Od: motooo <kamil.niegos@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam... chciałem zapytać czy można założyć korbowód od hondy mtx 80
    chłodzonej powietrzem do hondy mtx 80 chłodzona cieczą ponieważ nigdzie
    nie mogę dostać korby do chłodzonej cieczą wszystko jest na powietrze... z
    góry dzięki za odpowiedz! :p

  • 2. Data: 2014-07-12 11:54:49
    Temat: Re: honda mtx 80 chłodzona ciecza.
    Od: motooo <kamil.niegos@_NOSPAM_o2.pl>

    motooo napisal

  • 3. Data: 2014-07-12 12:28:42
    Temat: Re: honda mtx 80 ch?odzona ciecza.
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-12 11:54, motooo pisze:
    > motooo napisal

    > --

    Ładne zdjęcie: http://i.imgur.com/ttB2389.jpg

    Gdybym też nie przepadał za psiarnią
    <http://www.tvn24.pl/policjant-ktory-pijany-rozbil-p
    orsche-wciaz-nie-zostal-przesluchany-jak-sa-znajomos
    ci-to-tak-jest,431761,s.html>
    to bym je podesłał do komendy w Jodłowej.

    PS - Moje lokalne Psiaki wiedzą jaką 'sympatią' ich darzę.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2014-07-14 08:00:24
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu sobota, 12 lipca 2014 12:28:42 UTC+2 użytkownik Konspirator napisał:

> [...]
    ci-to-tak-jest,431761,s.html>

    > to bym je podesłał do komendy w Jodłowej.
    >

    > PS - Moje lokalne Psiaki wiedzą jaką 'sympatią' ich darzę.

    Ale ty łuhu jesteś fajny, i taki wzór do naśladowania dla innych... wzór prawdziwego
    miotacza żelastwem.

  • 5. Data: 2014-07-14 19:09:42
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-07-14 08:00, ursyn pisze:
    > Ale ty łuhu jesteś fajny, i taki wzór do naśladowania dla innych... wzór
    prawdziwego miotacza żelastwem.

    A Ty kim właściwie jesteś?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 6. Data: 2014-07-14 22:08:22
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 14.07.2014 19:09, Konspirator pisze:

    > A Ty kim właściwie jesteś?

    a jaki ma związek to co napisałeś z korbowodami od MTX, spamerze?

    --
    Arni

  • 7. Data: 2014-07-14 23:58:36
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "motooo" <kamil.niegos@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > nie mogę dostać korby do chłodzonej cieczą wszystko jest na powietrze... z

    Najszybciej dowiesz sie dzwoniac do aso hondy, gdzie maja wglad w katalogi i
    moga sprawdzic po numerach czesci czy jest to to samo.

    Tmek

  • 8. Data: 2014-07-15 14:18:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-12, Konspirator <x...@g...com> wrote:

> [...]
    sci-to-tak-jest,431761,s.html>
    > to bym je podesłał do komendy w Jodłowej.
    >

    > PS - Moje lokalne Psiaki wiedzą jaką 'sympatią' ich darzę.

    Wyjdz z domu, GTA to przezytek.

    --
    Artur
    ZZR 1200