  • 1. Data: 2014-07-06 21:52:50
    Temat: malaguti drakon
    Od: rafal0309 <rafal-kaszowski@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam ponownie :p macie może znajomych którzy mają Malaguti Drakon na
    sprzedaż. Chciałbym je zakupić. Jestem zdecydowany. Problemem może być
    dojazd mieszkam koło słupska (woj. pomorskie), odległość jaką mógłbym
    pokonać po moto to ok. 200km. Jak coś macie piszcie ;)

  • 2. Data: 2014-07-06 22:23:03
    Temat: Re: malaguti drakon
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-07-06 21:52, rafal0309 pisze:
> [...]
    > dojazd mieszkam koło słupska (woj. pomorskie), odległość jaką mógłbym
    > pokonać po moto to ok. 200km. Jak coś macie piszcie ;)

    no to kawalek do Slupska a potem PKP.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!